Gå til innhold

Mannen kommer sent!

Gjest Gjest_frustrert_*

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_frustrert_*
Skrevet

Tittelen taler for seg selv.

Min kjærest i gjennom 4 år kommer veldig sent. Må holde på i 30 min ++ før han kommer.

Husker en gang jeg tok frem en dildo, da kom han etter 10 min.

Så er det slik at desto kåtere en mann er, desto fortere kommer han?

Hilsen frustrert jente på 21 år.

Forresten: dette ødelegger myyye av sexlivet vårt. Jeg avviser til sex ofte fordi jeg ikke gidder rett og slett, det blir for tungt i lengden. Men ellers så tar han ofte intiativ til sex så tror ikke at han ikke tenner på meg lenger.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer han sent når du suger?

En jeg holder på med nå kan holde på i eeeevigheter! Litt slitsomt av og til, men jeg klager ikke :D Når jeg derimot suger og/eller runker ham kommer han nesten med en gang!

Brukte du dildo i analen på ham? Da er det ikke så rart at han kom raskt, siden de har et eget p-punkt der :)

Skrevet

Jeg brukte dildoen på meg selv :)

Han kommer sent når jeg suger og runker han også. Faktisk senere da, enn hvis vi har sex.

Ellers sier han at han fåt presentasjonsangst, for han vet jeg ikke liker han kommer sent.

Føler meg sååå lite tiltrekkende :(

(Men jeg vet han tenner masse på meg siden han ofte tar intiativ og gir meg komplimenter)

Skrevet

/quote]

Ja.

Gjest womenwomen
Skrevet
Tittelen taler for seg selv.

Min kjærest i gjennom 4 år kommer veldig sent. Må holde på i 30 min ++ før han kommer.

Husker en gang jeg tok frem en dildo, da kom han etter 10 min.

Hilsen frustrert jente på 21 år.

Forresten: dette ødelegger myyye av sexlivet vårt. Jeg avviser til sex ofte fordi jeg ikke gidder rett og slett, det blir for tungt i lengden. Men ellers så tar han ofte intiativ til sex så tror ikke at han ikke tenner på meg lenger.

Han vil ikke bli raskere med årene ...det blir ikke bedre , heller verre med årene - når han er så " treg " nå i den alderen - tungpult som jeg kaller det .

Så her må du foreta et valg - om du vil fortsette å slite med dette problemet resten av livet ditt - eller finne deg en som kommer mer normalt fort ? Jeg hadde valgt det siste alternativet : ) Noe jeg også har gjordt tidligere med x - kjærester . Man vil jo tross alt ha et problemfritt sexliv selv også , derfor gjorde jeg det .Av og til må man være " litt egoist " for å få det slik man ønsker å ha det her i livet , desverre ! Hilsen ww

Skrevet

Så er det slik at desto kåtere en mann er, desto fortere kommer

Ja.

Så alle menn som kommer sent, er ikke kåte nok?

Gjest Gjest_Mann_*
Skrevet

Et tips er å finne hans absolutt favorittstilling, og kjøre denne intenst. Da vil han nok komme fortere. Det er ofte slik at mannen har lettere for å komme raskt ulike stillingen. Noen foretrekker det ene, og andre det andre osv

Skrevet

Så her må du foreta et valg - om du vil fortsette å slite med dette problemet resten av livet ditt - eller finne deg en som kommer mer normalt fort ?

-----------

Høres ut som et forferdelig problem :P

Skrevet

Ja.

Da misforsto du.

Denne spesifike mannen vll nok komme fortere de gangene han er skikkelig kåt.

Tiden vil selvsagt variere veldig fra mann til mann, men alle vil komme fortere de gangene de er rå-kåte

Skrevet (endret)

30 min ?

Høres ikke ut for meg som han kommer sent. Er ikke 30 - 60 minutter ganske vanlig tid på et samleie? Er det mindre enn 30min kaller jeg det "en kjapp en".

Men for all del, man har jo forskjellige preferanser. :)

MEN, du skal ikke tro at han ikke er kåt nok på deg. Dette har ikke noe med deg å gjøre, selv om det i utgangspunktet er slik at de kommer fortere om de er sprengkåte. Det er jo kjempeforskjell på oss kvinner om vi kommer rask og lett eller trenger lang tid og mye stimulering - det betyr jo ikke at vi ikke er kåte på partnerne våre. :)

Endret av Lemming
  • Liker 1
Gjest komigjenda
Skrevet

Utrolig nok så er menn forskjellig. Noen kommer innen 30 sekunder, andre bruker timer. Ikke bli så opphengt i hvor lang tid han bruker. Hva hvis en mann "maste" om at dama må komme raskere? Høres jo helt idiotisk ut. Prøv å flytt fokuset over på din egen nytelse, kan du ikke utnytte at han bruker 30 minutter? Eller kanskje du kommer for raskt?

• Liker 1
Skrevet

Så lenge det ikke hendte ofte, hadde jeg ikke laget noe stort styr av det. Hadde nok nevnt at jeg hadde satt pris på at han ga beskjed, sånn at jeg slapp å bekymre meg.

Skrevet

Jeg mener at 99% av tiden så må vi holde på i minst 30 min.

Kan aldri ta oss en kjapp en.

Jeg tror inderst inne at det har noe med mangel på spenning. Glemmer aldri den gangen vi var på badeland, og så pulte vi i en garderobe. Da tok han maks 5 min. *sukk*

Sårer meg når jeg sitter å fingrer ol. forran han og han "stresser" med å komme. (Han har sagt at jeg noen gang ser ut som jeg faker kåthet:S)

Skrevet

Tenkte bare jeg skulle fortelle at min samboer har vært sånn i perioder, men det har gått over:)

Det var til og med noen ganger han ikke klarte å komme i det hele tatt, selv om han var stiv og følte seg kåt(sa han)...det var i en stresset periode, og han hadde problemer med ryggen, slik at sex ofte var vondt for han..

Det jeg gjorde, var å være tydelig på at det ikke betydde noe, og når jeg var lei eller begynte å bli sår, så sa jeg f.eks. at 'nå vil jeg at du skal tenke bare på deg selv' eller et eller annet, på en sexy måte.. En litt finere måte å si fra på ;)

Moderne menn er så opplærte til å ta hensyn til dama at de av og til glemmer å gjøre det som de selv liker aller best ;)

Skrevet

Enig i det at mange, både menn og kvinner, er så opplært til å ta hensyn at det kan komme i veien for det hele. Best er det jo for oss begge når vi er så kåte at det ikke er mulig å ta så mye hensyn til den andre.

Min er "lettpult", men om han har en tungpult dag, kan vi ligge der i evigheter og klemme og rykke og pulsere, "småpule" som vi kaller det, herlig!

Det er vel en kunst å være til stede og nyte nået uansett hva vi mennesker driver med.

• Liker 1
Skrevet

Hei.

Jeg er NØYAKTIG som kjæresten din, eller jeg var nøyaktig som kjæresten din inntill jeg tok opp problemet med dama. Hva var problemet ? Jo, jeg følte meg ikke tilstrekkelig stimulert, jeg følte meg ikke presset nok når jeg hadde sex med dama. Hun ville ha meg for lite, følte jeg. Hun bød meg nesten ingen motstand. For det første så kjentes det ikke ut som om hun brukte fitta til noe, den var bare et høl pikken min måtte inn og ut av, og så måtte jeg ta henne så hardt og rått jeg klarte for å komme etter lang mental og kropslig konsentrasjon.

Etter at jeg konfronterte henne med at jeg syntes hun var for dårlig på å kjenne min kropp, og hvordan jeg skulle komme, så har hun blitt mye bedre til å lese meg. Hun kan runke meg, det vil si hun vet hvordan det er smartest å holde hånda si rundt kuken min, og hun vet at det er smart å runke meg samtidig som hun suger, og å variere på hva hun gjør mest av. Hun vet også at det å trene fittemusklene sine faktisk er et veldig mye bedre alternativ enn å dumpe meg for å finne en med stor kuk som kanskje hadde klart å komme lettere med den noe løse musa hennes.

Ofte når jeg lå med kjæresten min før, så tenkte jeg at hun ikke var "ute etter meg", hun ville bare ha sex og kjenne litt etter. Det var som om hun ikke begjærte meg, eller sex. Jeg kan i grunn godt relatere meg til det at typen din kom raskt når du tok frem en dildo, fordi du tok den frem med bakgrunn i at du ville ha noe, du viste lysten din til ham, og du var tydelig på hva du var ute etter. Lite er mer opphissende enn damer som tør å være veldig veldig seksuelle.

Hun har i ettertid sagt at hun, og mange av venninnene hennes nok har litt for høy selvtillitt på deres evne til å kunne tilfredstille menn, både mentalt og rent fysisk. Nå er hun blitt kåtere, hun har fått et bedre sexliv, og jeg har fått et bedre sexliv. Ingen av oss er unormalt attraktive eller atletiske mennesker, jeg har ingen megapikk og hun har ikke noen perfekte pupper eller nybarbert mus, men nå har vi det veldig veldig bra sammen.

Hvis du vil ha bra sex med typen din, må du faktisk se på ham, og lære hans signaler, og tørre å vise at du er kåt og at du har lyst på ham. Vi menn føler oss aldri mindre mandige, og mindre kåte enn når vi er sammen med damer som tilsynelatende er helt uafekterte av at vi er der.

Foreslår at du husker på å gjøre det begge veier.

Stille krav til ham : be ham ta deg på et offentlig toalett når han minst venter det

Stille krav til å vite noe om ham : be ham om å runke seg selv forran deg, og se på ham med alvor. Ta over og se om du klarer å forstå når han når siste reis.

• Liker 1
Skrevet

Hvis han er som meg, så kan jeg gi et par andre tips. Det er ikke sikkert at han er hverken dominant eller sub, men ekstremitetene kan funke bra.

Dama bant meg fast i senga en gang, tok frem stoppeklokke og runka meg først sakte, så raskere og når hun så at jeg var i ferd med å nærme meg, så fortalte hun meg det, at hun hadde kontrollen. Det var fint.

Men hun har altså også gått motsatt vei, og bedt meg ta henne på syke tidspunkter, på syke steder, hun har vist at hun har hatt lyst på meg og bedt meg gi mer. Bare det at hun roper på mer gjør meg tent.

For meg høres det litt ut som om du legger litt bånd på deg selv, og som om du begrenser kåtskapen i typen din i overkant. Hjernen hans kan helt sikkert tennes, du må bare finne ut av hvordan.

• Liker 1
Skrevet

Min samboer er også "tungpult" for å bruke ordet mange gjør her inne, men heldigvis for meg så sier han at han ikke har behov for å komme hver gang heller. Så når jeg er fornøyd er det stort sett bra, dog skal det sies at av og til sier han "sett deg på meg og ri meg" og da vet jeg jo at han er skikkelig kåt og vil komme i dag. Vi har sex mange ganger i uka og ville ikke hatt tid til morgensex om han skulle brukt 30 min + hver dag til å komme. Men som noen andre sier her inne, prøver du å overraske han? Ikle deg sexy undertøy og støvletter og kos med deg selv i senga med dildo og be han bare se på, på den måten viser du han at du liker det du gjør, du faker ikke, kanskje det kan hjelpe?

Hva skjer om du stiller deg opp på badet om morningen og forlanger en kjapp en, med rumpa i været? Bare for deg? Også sier du at han må vente på fortsettelsen til kvelden? Vil det hisse han opp nok til å være helkåt når ettermiddgen kommer?

Skrevet

Hvorfor i all verdens land og rikke ikke bare være fornøyd og å nyte hvert eneste sekund og hvert et øyeblikk, benytte dere av hele situasjonen og å få det beste ut av det, slik mange ikke får?

Er dere veldig heldige eller svært uheldige, spør jeg meg selv...?? :-))

Skrevet

Ja.

Ja. Eller trøtt, dårlig form eller dritings. Det hjelper også.

Men jeg tror det er i det øverste huet det sitter på ham. Han har hengt seg opp fordi han har vært treig og du har reagert negativt. Nå tenker han så mye på det at det stopper helt.

At han kom raskere når du brukte en dildo signaliserer at han kanskje har et litt annet tenningsmønster enn han er villig til å fortelle deg. Muligens. Uten at noe av det har med deg å gjøre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...