Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 27. desember 2009 #1 Skrevet 27. desember 2009 HJELP!!! Vi skal gifte oss til sommeren og sliter skikkelig med å finne en bryllupsreise. Vi har en toåring og det er ikke aktuelt å reise fra henne i lengre tid så har bestemt oss for en familiereise. Vi ønsker stort og flott basseng (2-åringen elsker å bade), bra standard på hotell/leilighet, sommervær og ikke alt for lang flytur (thailand osv uaktuelt), budsjett ca 30000 for 14 dager. Noen tips?
Cæmis Skrevet 28. desember 2009 #2 Skrevet 28. desember 2009 jeg ville tenkt "typisk charter" steder, feks Lanzarote, Kreta, mallorca etc. Det er ofte finr Ving resort hoteller som er ganske fine, og har bedre standar og som har fokus på barn. Disse hotellene har ofte SPA og store basseng, gode restauranter unnerholdrning etc. Det eneste "negative" er at de ofte holder til litt utenfor sentrum, men de tilbyr ofte transport og/eller leie av biler. Resort hotellene er også litt dyrere, men jeg har vært på det da jeg var mindre (ca 5-7 år) og husker at jeg storkoste meg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå