Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! :goodbye: denne lange høsten med surt møkkavær og en kald og gyselig vinter, har bidratt til å tørke ut håret mitt :( Er sjelden flink til å bruke hårkur på det, men når jeg har gjort det har jeg stort sett brukt Redken Color for farget hår (farger da altså ja;)) Til vanlig vasker jeg håret med shampoo og balsam fra samme Color-serie. Var nå nylig hos frisøren min og hun foreslo at jeg forsøkte hårkuren i Redken's All Soft-serie. Noen som har erfaring med denne - eller vet om en annen god kur jeg evt. kan prøve? Har et litt hjertelig forhold til Redken altså .. :rødme:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Redken har absolutt mangen gode kurer, all soft serien for tørt hår er veldig bra, extreme for slitt hår som trenger proteiner like så. Om du føler håret trenger mer fuktighet\ bli mykere så ville jeg gått for all soft kur! :)

Gjest Gjest_Ingrid_*
Skrevet

Kerastase sine kurer er helt råe, kjøp de på lookfantastic! Der er de ganske så billige:) Jeg bruker Lait Vital som balsam, Ciment Thermique som kur i håret for varmebehandling(når jeg føner eller spesielt bruker rettetang).

Jeg bruker også Redken sin Blonde Platinum, super kur det også!!!

Skrevet

aha! Gode forslag gitt...det er så altfor meget å velge blant :P Har noen (av dere) prøvd kurer fra Joico?

Skrevet
aha! Gode forslag gitt...det er så altfor meget å velge blant :P Har noen (av dere) prøvd kurer fra Joico?

Jeg har både protein- og fuktighetskurer fra Joico (kan sjekke navn senere hvis jeg husker), og de er fantastiske! Håret blir silkemykt og lukter godt. Får alltid masse komplimenter når håret er nykuret :)

Skrevet
Jeg har både protein- og fuktighetskurer fra Joico (kan sjekke navn senere hvis jeg husker), og de er fantastiske! Håret blir silkemykt og lukter godt. Får alltid masse komplimenter når håret er nykuret :)

Åja, kan du ikke sjekke da? :Nikke: Kjenner ingen som har forsøkt Joico's produkter, men har lest noen positive omtaler av merket. Men har du hatt veldig tørt hår når du har brukt fuktighetskurene eller? For håret mitt er langt fra knusktørt liksom..er bare synlig når det lufttørker og da blir det liksom litt "fjonete". Har sett på en fra Joico som het "Deep Penetrating " eller noe, inne på feelunique.com ..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...