Gjest Gjest Skrevet 27. desember 2009 #1 Del Skrevet 27. desember 2009 Er det noen som får til å logge inn på "mine sider" hos Ellos? Jeg får bare beskjed om at innlogginga feilet, og når jeg ber om e-post med passord, får jeg beskjed om at kundenummeret og/eller epostadressen min ikke eksisterer selv om jeg vet at det er den riktige jeg bruker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. desember 2009 #2 Del Skrevet 27. desember 2009 Samme her, møkkaside. Bør få en bra rabatt for tort og svie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Desember Skrevet 28. desember 2009 #3 Del Skrevet 28. desember 2009 Jeg fikk heller ikke logget inn når jeg forsøkte i dag. Veldig irriterende! Jeg fikk katalogen i posten i dag og har lyst til å bestille. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Desember Skrevet 29. desember 2009 #4 Del Skrevet 29. desember 2009 Jeg fikk heller ikke logget inn når jeg forsøkte i dag. Veldig irriterende! Jeg fikk katalogen i posten i dag og har lyst til å bestille. Jeg løste problemet ved å registrere meg på nytt. Øverst på registreringssiden kan du hente de opplysningene de allerede har om deg. Da slipper du å skrive inn alt på nytt. Du trenger bare skrive kundenummer og eventuelt personnummer hvis du har faktura. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå