Gjest Gjest Skrevet 27. desember 2009 #1 Skrevet 27. desember 2009 Er det noen av dere som er forelsket i en dere ikke vil bli sammen med? Altså at man har romantiske drømmer om en person, men ikke vil ha et forhold til ham i det virkelige liv? En venninne av meg mener at da er man ikke forelsket, men jeg mener det går an å være forelsket og samtidig realist som innser at det ikke ville funket
Lapetos Skrevet 27. desember 2009 #2 Skrevet 27. desember 2009 Er det noen av dere som er forelsket i en dere ikke vil bli sammen med? Altså at man har romantiske drømmer om en person, men ikke vil ha et forhold til ham i det virkelige liv? En venninne av meg mener at da er man ikke forelsket, men jeg mener det går an å være forelsket og samtidig realist som innser at det ikke ville funket jeg har opplevd dette tidligere - altså å bli forelsket, men aldri noensinne kunne tenkt meg å vært sammen med denne personen. Slik jeg ser det er det fullt mulig, og noe jeg vil kalle en forelskelse. Logikken blir jo skrudd av når man er forelsket. Ihvertfall til en viss grad, men det er gjerne en viss form for logikk igjen i hodet ens som sier: "Nei, dette kommer aldri til å fungere..."
Gjest Diane Skrevet 27. desember 2009 #3 Skrevet 27. desember 2009 Er det noen av dere som er forelsket i en dere ikke vil bli sammen med? Altså at man har romantiske drømmer om en person, men ikke vil ha et forhold til ham i det virkelige liv? En venninne av meg mener at da er man ikke forelsket, men jeg mener det går an å være forelsket og samtidig realist som innser at det ikke ville funket Jepp, det har hendt en gang, men det var fordi jeg ikke var klar for noe nytt forhold.
Gjest Lunis Skrevet 27. desember 2009 #4 Skrevet 27. desember 2009 Jeg vil si meg helt enig med venninnen din. Om du tenker sånn er du ikke forelsket, da er du bare en idiot.
Gjest brutal_mann Skrevet 27. desember 2009 #5 Skrevet 27. desember 2009 TS bør ikke være eldre enn 15...
Gjest Gjest Skrevet 27. desember 2009 #6 Skrevet 27. desember 2009 TS bør ikke være eldre enn 15... Jeg trodde heller realisme var noe som kom med årene?
Gjest Emmanuelle Skrevet 27. desember 2009 #7 Skrevet 27. desember 2009 Jeg har vært dødsforelska, men ville absolutt ikke bli sammen med fyren. Han var visstnok kjempeforelska i meg også, men jeg klarte det bare ikke. Den dag i dag lurer jeg på hvorfor i alle dager, fordi fyren var fantastisk på alle måter. Jeg VET at det går an, og jeg er ikke 15.
Gjest Gjest Skrevet 27. desember 2009 #8 Skrevet 27. desember 2009 Selvfølgelig er det mulig. Jeg er pr. i dag forelska i en fyr som jeg absolutt ikke kan/bør bli sammen med. Vi er begge single og laaaangt over den sexuelle lavalderen. Livet er nå engang slik, at noen ganger kan man få følelser for personer man ikke ville kunne ha et forhold til i det lange løp. Kan være mange årsaker til det.
Gjest Emmanuelle Skrevet 27. desember 2009 #9 Skrevet 27. desember 2009 Jeg vil si meg helt enig med venninnen din. Om du tenker sånn er du ikke forelsket, da er du bare en idiot. Jeg er en idiot
Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2009 #10 Skrevet 30. desember 2009 Nei, da er du ikke forelsket, bare betatt. Jeg ble forelsket i en mann jeg ikke var interessert i og klarte overhodet ikke å holde meg unna ham. Nå har vi vært sammen i snart fire år...
Gjest negasjon utlogget Skrevet 30. desember 2009 #11 Skrevet 30. desember 2009 Det er like mulig å være forelsket uten at det blir noe mer, som å la være å knulle når man er både forelsket og kåt eller bare kåt. Eller hvor har dere hodene? Men hvis begge er forelsket og det er gjensidig, ja også da er det mlig. Skilsmisseprosenten er jo bare femti prosent.
Gjest Bond Skrevet 30. desember 2009 #12 Skrevet 30. desember 2009 Jepp, jeg tror det er mulig. Men det spørs jo veldig hva man legger i ordene 'betatt' og 'forelsket' og hvor går grensen mellom 'skikkelig betatt' og 'forelsket'. Synes nemlig ikke det er så veldig enkelt å dra den linjen der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå