Gjest Gjest_Selma_* Skrevet 27. desember 2009 #1 Skrevet 27. desember 2009 Jeg skal kjøpe meg et nytt digitalt fotoapparat siden det gamle tar bare uklare bilder.. Har ikke peiling på hvilke kamera som er bra og ikke, så tar gjerne imot tips til hvilke som er et godt kjøp og hvilke en bør styre unna.. Vet ikke hvor mye penger man bør legge i for å få et greit kamera, trenger bare et helt vanlig et som tar gode bilder og kan ta korte videosnutter. Får man et greit kamera for 1-2000 kr ja?
Gjest Epleknollen Skrevet 27. desember 2009 #2 Skrevet 27. desember 2009 Jeg skal kjøpe meg et nytt digitalt fotoapparat siden det gamle tar bare uklare bilder.. Har ikke peiling på hvilke kamera som er bra og ikke, så tar gjerne imot tips til hvilke som er et godt kjøp og hvilke en bør styre unna.. Vet ikke hvor mye penger man bør legge i for å få et greit kamera, trenger bare et helt vanlig et som tar gode bilder og kan ta korte videosnutter. Får man et greit kamera for 1-2000 kr ja? Casio Exilim EXH10 ble kåret til Årets Beste Kompaktkamera av EISA 2009-2010, så da er det sikkert ok nok til ditt bruk :-) Litt dyrt, koster 2190 her: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=484495 Tror det kan lønne seg å legge på de hundrelappene forå få et bra kamera, men ønsker du noe rimeligere kamera har Canon mange ok modeller. (selv har jeg to Canon ixus i tillegg til Canon speilreflex, og er strålende fornøyd) Ikke la deg blende av mange Megapixler (selv om Casioen jeg anbefaler har maaange) Det blir som å tro at den bilen med flest hestekrefter er den beste bilen...og det er jo ikke alltid tilfelle Lykke til
Gjest Mr Nelson Skrevet 30. desember 2009 #3 Skrevet 30. desember 2009 Jeg skal kjøpe meg et nytt digitalt fotoapparat siden det gamle tar bare uklare bilder.. Har ikke peiling på hvilke kamera som er bra og ikke, så tar gjerne imot tips til hvilke som er et godt kjøp og hvilke en bør styre unna.. Vet ikke hvor mye penger man bør legge i for å få et greit kamera, trenger bare et helt vanlig et som tar gode bilder og kan ta korte videosnutter. Får man et greit kamera for 1-2000 kr ja? Dette er mye kamera for pengene http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=443527
Gjest Gjest Skrevet 2. januar 2010 #4 Skrevet 2. januar 2010 Jeg skal kjøpe meg et nytt digitalt fotoapparat siden det gamle tar bare uklare bilder.. Har ikke peiling på hvilke kamera som er bra og ikke, så tar gjerne imot tips til hvilke som er et godt kjøp og hvilke en bør styre unna.. Vet ikke hvor mye penger man bør legge i for å få et greit kamera, trenger bare et helt vanlig et som tar gode bilder og kan ta korte videosnutter. Får man et greit kamera for 1-2000 kr ja? Canon Ixus 110 er jeg fornøyd med til å være kompaktkamera. Spesielt imponert er jeg over filmkvaliteten! http://www.japanphoto.no/product/digitalka...xus-110-is-bla/
Gjest Gjest Skrevet 2. januar 2010 #5 Skrevet 2. januar 2010 Prisguide - Kompaktkamera 1200-2099,- sortert etter popularitet
Gjest Gjest Skrevet 2. januar 2010 #6 Skrevet 2. januar 2010 Den linken funka jo dårlig for min del. Sorter på pris og tilbake til popularitet for å få fram listen om du har problemer.
aluminium Skrevet 3. januar 2010 #7 Skrevet 3. januar 2010 Sony T90 er et jeg ville hatt i allefall. Lite og utrolig stilig kamera. Muligens litt over ditt budsjett...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå