Gjest Gjest Skrevet 27. desember 2009 #1 Del Skrevet 27. desember 2009 Hvilken nett dating sider er bra? Det finnes så mange av de. Jeg var på singellivet.no og kikket på deres test av nettdate sider. Men testen er fra 2007. Så enkelte forandringer siden da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 27. desember 2009 #2 Del Skrevet 27. desember 2009 Hvilken nett dating sider er bra? Det finnes så mange av de. Jeg var på singellivet.no og kikket på deres test av nettdate sider. Men testen er fra 2007. Så enkelte forandringer siden da. sukker.no er å anbefale på det varmeste Har møtt den utrolig flotte fyren der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Armule Skrevet 27. desember 2009 #3 Del Skrevet 27. desember 2009 Hva med å se litt lenger bak i arkivet her etter lignende innlegg? Du er ikke den første som lurer, akkurat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 28. desember 2009 #4 Del Skrevet 28. desember 2009 Er du mann eller kvinne? Som mann kan du gi opp før du har startet, som kvine kan du velge hva du vil. Mener å huske at B2 er omtalt som ren svindel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest m24 Skrevet 30. desember 2009 #5 Del Skrevet 30. desember 2009 Jeg opplevde et samlivsbrudd etter å ha vært samboer med ei jente i 4år i januar i fjor.. Det knekte meg nesten, men takket være dating sider var jeg på hele 10 dater, der alle jentene ville gå videre med datingen(faktisk!) Jeg har alltid trodd at jeg hadde et helt gjennomsnittlig usteende med en "bra" personlighet", bildene jeg tok synes jeg selv jeg var pene, men jentene sa at jeg så mye bedre ut i virkeligheten. I virkeligheten hadde jeg hmm en slags karisma(sjarm) sa de, så ja.. nettdating for MIN del har både gitt meg selvtilitt og vært med på å få meg over den værste kneika med bruddet. og gjett hva? nå er det like før jeg er blitt sammen med ei fantastisk jente nettopp fra ei nettside. takket være sukker.no så stå på ! det funker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå