Myrthel Skrevet 27. desember 2009 #1 Skrevet 27. desember 2009 Datteren min fikk noen plagg til jul hvor det står Primark essentials på merkelappene. Dette var plagg som absolutt ikke falt ismak hos henne, og vi har derfor lyst til å høre om vi kan få byttet det i noe annet. Er det noen som vet hvilken butikk som fører disse merkene??
Gjest Gjest Skrevet 27. desember 2009 #2 Skrevet 27. desember 2009 Primark er en britisk billigkjede for klær. Kan være at plagget kommer fra ett annet sted, men høres ut til å komme derfra.
Myrthel Skrevet 27. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 27. desember 2009 Primark er en britisk billigkjede for klær. Kan være at plagget kommer fra ett annet sted, men høres ut til å komme derfra. Tenkte med en gang på sparkjøp, når jeg "kjenner på og ser" kvaliteten på klærne, men jeg aner ikke om de fører dette merket.
Musemor Skrevet 27. desember 2009 #4 Skrevet 27. desember 2009 Det har du i grunnen rett i, for Primark er kjent for veldig billige klær med tilsvarende kvalitet Tror ikke de fører dette merket i Norge, kanskje noen som har shoppet julegaver på Londontur???
Myrthel Skrevet 27. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 27. desember 2009 Det har du i grunnen rett i, for Primark er kjent for veldig billige klær med tilsvarende kvalitet Tror ikke de fører dette merket i Norge, kanskje noen som har shoppet julegaver på Londontur??? Det var synd....Det er ingenting å ha..og frøkna mi er skuffet. Stygge farger og tynt og stivt stoff... Men takk for hjelpen... Da slipper jeg å løpe rundt i butikker her for å se om de selger det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå