Gjest Ina_F Skrevet 27. desember 2009 #1 Skrevet 27. desember 2009 Jeg datet en fyr for nesten 3 år siden. Han flyttet, og vi holdt kontakten bare sånn nå og da. Han fikk kjæreste, men dette ble slutt. For noen mnd. siden var vi begge på mitt hjemsted, og han sendte sms og spurte om jeg ville kjøre en tur. Jeg skulle tilfeldigvis hente broren min fra fest, så han ble med. Snilte og lo, og hadde det veldig trivelig på den turen. Dagen etter ble jeg med han på harejakt, og vi koste oss begge to. Nå har vi begge juleferie, og er hjemme hos våre familier. Jeg har kjørt forbi han i bil noen ganger, men ikke kunnet stoppe pga. at jeg har vært seint ute til jobb. Jeg har sendt han noen smser, litt sånn for å spørre hva han driver med o.l., men får tilbake korte enstavelsesord, og ikke noe mer.. Vil han ikke ha noe med meg å gjøre? Burde jeg "mase" mer på han, eller glemme han?
Purple Basil Skrevet 27. desember 2009 #2 Skrevet 27. desember 2009 Er i en liknende situasjon, og jeg har bestemt meg for å ikke ta noe kontakt for nå
Gjest Ina_F Skrevet 27. desember 2009 #3 Skrevet 27. desember 2009 Jeg blir ikke klok på han... Hm. Får kanskje bare dempe følelsene mine, og glemme han
Millian Skrevet 28. desember 2009 #4 Skrevet 28. desember 2009 Jeg tror at det beste er å la være å ta kontakt. Senk forhåpningene, og la heller han komme til deg. Om han ikke tar kontakt er han nok ikke interessert i noe mer. Det er synd, men jeg tror det er større sannsynlighet for å "jage han vekk" om han opplever at du maser. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå