Gjest Gjest_Nelly_* Skrevet 27. desember 2009 #1 Skrevet 27. desember 2009 Trenger hjelp fra dere som har mere kunnskap enn meg på data Jeg fikk beskjed om å fjerne alt fra pc,men ta sikkerhetskopi av det jeg vil bevare først. Kan noen gi meg en enkel innføring (oppskrift) seg for steg på hva jeg skal gjøre. har en pc full i trojanere og virus,så jeg trenger hjelp nå
SouthernStar Skrevet 27. desember 2009 #2 Skrevet 27. desember 2009 Da jeg skulle ta sikkerhetskopi av hele dataen min, så brukte jeg et gratis program som heter Picasa. Det har en egen "sikkerhetskopieringsknapp" og jeg fikk bare beskjed om når jeg måtte skifte cd'er, så tok den seg av resten. Bilder, musikk, filmer, papirer, alt mulig ble brent inn på cd'er i tur og orden. Har du mye på dataen? Da vil jeg anbefale deg å brenne på DVD cd'er, i stede for vanlige cd'er der det bare er plass til 700 MB om gangen.
Gjest brutal_mann Skrevet 27. desember 2009 #3 Skrevet 27. desember 2009 Kjøp en ekstern harddisk. Få noen til å brenne ut Kubuntu for deg. Koper over alle data. Erstatt Windows med Kubuntu.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå