Gå til innhold

Eksamen

lucy

Anbefalte innlegg

Jeg har heller ikke lest så mye, men håper at lykken står meg bi icon_wink.gif. Har min første eksamen om to uker, og den siste to dager etter. Gleder meg til å være ferdig.

Lykke til med lesing alle sammen. Og lykke til med eksamen!

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jippii, ferdig med en av to!! hoppe.gif

Jeg tror det gikk ok i hvert fall icon_smile.gif

Lykke til til alle sammen!

Klem, 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg kan få opp humøret til noen, så er min siste eksamen den 17. JUNI !!! Jeg har levert inn 2 fagoppgaver nå, men har enda 2 caser og 5 eksamener igjen... Men har no bare 1 år igjenn... Mager trøst akkurat no. Heldivis er den go'værsperioden over her i Tromsø. Det er jo ufatteli trasig å sitte inne forran PC'en når sola steiker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Virvel

Får beskjed om skriftlig 21. mai. Kan bare komme opp i matte (2MX) i år, så det er ikke så farlig i grunnen. Matte går alltid bra! icon_smile.gif Gruer meg mer til vi får beskjed om muntlig...har en stygg følelse av at jeg kommer opp i et eller annet grusomt i år icon_rolleyes.gif Eldre historie, for eksempel. Liker faget, men det er så sykt mye å lese!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miss Gemini

Eksamen om en uke nå. Hjelp!!! Har faktisk lest en del, men nå har bøkene ligget urørt i flere dager. Får hjerteklapp bare jeg tenker på eksamen jeg.. Har bare en eksamen i år, men pensum er stort.Masse å sette seg inn i. *sukk* Ingenting annet å gjøre enn å sette meg å lese nå. ønsker dere alle lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

heisann...

leser at flere av dere har så dårlig samvittighet for å ha vært ute i finværet istedet for å lese...Kombiner det da vel!!! Jeg har sittet på terrassen fra kl. 11 til nå og lest og fått en fin brunfarge. Det beste er at du slipper å se alt rotet du skulle ryddet, eller gulvene du skulle vasket, du kan konsentrere deg bare om pensum.

Lykke til alle sammen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har skriftlig eksamen på fredag, jeg. Og gruer meg ikke det minste. Hvis ikke det blir matte, da. Går bare i 10., men likevel! icon_biggrin.gif

Gruer meg mer til den eventuelle muntlige eksamenen. Da blir det vel fram med bøkene for alvor... for den skal gå bra! Den er bare nødt! icon_smile.gif

Heldigvis får vi gå opp to og to på muntlig, da. Det blir nok bra. Har alliert meg med ei anna som er like motivert som meg, så da blir det nok hæla i taket hvis vi kommer opp i engelsk... ^^

Lykke til, alle dere som sitter og svetter over bøkene! Snart må jeg se meg nødt til å slå meg sammen med dere! icon_biggrin.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det bare noen timer igjen til neste eksamen. Har lært meg så mye som det ble tid til... blir litt for tidkrevende å surfe rundt her... (skulle hatt en dag til ja...)

Lykke til videre med lesinga alle sammen og videre eksamener.

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...