Gå til innhold

Eksamen

lucy

Anbefalte innlegg

Ja, ja, da er det eksamenstid igjen... Har planlagt i flere uker å komme skikkelig i gang, og i morgen MÅ jeg skjerpe meg... samme greia hvert eneste semester

*sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Henger meg på. Burde begynt for lenge siden. Hvorfor i all verden har jeg ikke lest en time om dagen siden januar. Eller en halv time. Hadde vært bedre enn ingenting. Men jeg er ikke seriøs student i år. Mamma på heltid, og litt student i tillegg icon_wink.gif Vi får se hvordan det går. Kanskje får jeg lest litt. Hadde vært veldig greit å få gjort unna disse eksamenene.

Lykke til alle som leser og pugger i disse dager!

Smil icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

En av fem unnagjort... Det går framover, hadde det bare ikke vært så fint vær... Vil ut og sole meg jeg også icon_cool.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eksamen? Ja, så f... ooops... det hadde jeg nesten glemt...må vel begynne å lese jeg også da...

*spinner rundt som en forvirret høne*12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sukk, nå er det SÅÅ fint vær, lørdag og greier, men jeg sitter inne og leser... sukk, sukk, sukk...

Men det skal bli deilig å bli ferdig (for denne gang), og det er jeg 15. mai!! HURRA!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konsentrasjonen er på bunn, mykje artigare å surfe på KG. Heldigvis er dette siste eksamensperioda i livet mitt (dersom eg ikkje stryk, da....), det er litt godt å tenke på at NESTE vår kan eg nyte mai-sola...

Motivasjons-klem til alle!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle bare ta meg en liiiten pause i ett-tida.... det er jo så nydelig vær... Fått fin farge da icon_cool.gif , hjelper vel ikke så bra på karakteren akkurat, (men for en fin og brun brud jeg blir....)12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrudde på pc'en ene og alene for å finne ut om det var flere enn meg som sitter og hater max foran bøkene nå. Og "heldigvis" var det det! Ser ut av vinduet på sommerkledde smilende avslappede mennesker, mens jeg sitter her inne med dusinvis av ting jeg skal lære meg...helst...før juni...

Vi har lov til å synes litt synd på oss selv nå kjære studiner!! Og flere med meg ønsker seg kanskje litt flere skyer på himmelen (unnskyld dere andre som liker den gule varmende greia på himmelen)...

Det er min siste eksamensvår etter XX år med eksamen hver vår, jeg gleder meg noe SINNSYKT til neste år!!!

Men STÅ PÅ alle sammen!! Sola kommer til å skinne på oss engang også!

Klem fra Tussi'en

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei alle Puggere! icon_smile.gif

Bøkene har ligget framme siden torsdag, uten å bli bladd i! Grrrr!!! icon_frown.gif

Nå begynner det å haste...

Forbanner KG, at det er så mye mer morsomt å lese innlegg, tar fra meg hele konsentrasjonen. icon_smile.gif

Nå skal jeg pynte meg og gå i 35-årsdag, fortjener vel det nå??

icon_smile.gif

Klem, Lisa-Beth

(ikke innlogget)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok kun min egen skyld dette her, så har ingen andre å skylde på... dessverre. icon_wink.gif

Men dere, det går da fint an å lese ute i sola, istedet for å bure seg inne på en kjedelig lesesal!

Jeg satt ute og leste OG solte meg store deler av dagen i dag - kjempedeilig.

(Bare 6 igjen... Hrm.)12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Av en eller annen grunn er det alltid sol når det er eksamen... Tok med meg bøkene for å lese ute jeg også, men de ble visst liggende å sløve i sola de også... Har noen dager igjen da før neste eksamen, 22. mai, men etter det kommer de som perler på en snor...12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Ada =) GLEDESDREPER

Jeg trodde jeg var tidlig ferdig... men 21 mai er ikke tidlig i forhold til deg...12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lørdag i dag, er aleine hjemme, samboeren er borte til søndags kvelden pga fotball kamper.

Mandag har jeg eksamen... Og hvor mye har jeg lest??? Veldig lite...

Det er jo alltid noe annet å gjøre, eller er det det?? Neppe...

Glemmer tiden helt når jeg "surfer" i forumet...

Til ALLE lykke til med de resterende eksamener...12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jippi! Idag var det regn!!! Blir en million ganger lettere å sitte inne da! Lykke til, du som har eksamen på mandag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har min aller første eksamen nå sanrt,den 24.mai.Aldri hatt det før (går i 10.klasse),men vi har hatt prøvemuntlig,akuratt som en muntlig eksamen.Jaja,har kanskje to eksamner igjen....Vel,vel,jeg gruer meg i hvertfall ikke,heldigvis!

Hilsen:12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JIPPI!!

Hadde min siste eksamen for året i går, fra nå skal jeg kose meg ute i sola! Trodde jeg... Det er nemlig veldig overskyet og meldt regn i dag. Sukk...12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har eksamen i morgen jeg. Og småsykt barn, så jeg håper det ikke blir helt krise.

Gruer meg, men gleder meg fryktelig til 21., for da er jeg ferdig med begge eksamenene for i vår!

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...