lucy Skrevet 25. april 2002 #1 Del Skrevet 25. april 2002 Ja, ja, da er det eksamenstid igjen... Har planlagt i flere uker å komme skikkelig i gang, og i morgen MÅ jeg skjerpe meg... samme greia hvert eneste semester *sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smil Skrevet 25. april 2002 #2 Del Skrevet 25. april 2002 Henger meg på. Burde begynt for lenge siden. Hvorfor i all verden har jeg ikke lest en time om dagen siden januar. Eller en halv time. Hadde vært bedre enn ingenting. Men jeg er ikke seriøs student i år. Mamma på heltid, og litt student i tillegg Vi får se hvordan det går. Kanskje får jeg lest litt. Hadde vært veldig greit å få gjort unna disse eksamenene. Lykke til alle som leser og pugger i disse dager! Smil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. april 2002 #3 Del Skrevet 26. april 2002 HIHI, Gjett hvem som har arbeidet jevnt og trutt hele året Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElleVille Skrevet 26. april 2002 #4 Del Skrevet 26. april 2002 "Amanda" er ihvertfall ikke svaret på det siste spørsmålet! Synd for henne! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissiS Skrevet 29. april 2002 #5 Del Skrevet 29. april 2002 Jeg haaaaaaater denne tida av året........ Eksamen sucks!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lucy Skrevet 10. mai 2002 Forfatter #6 Del Skrevet 10. mai 2002 En av fem unnagjort... Det går framover, hadde det bare ikke vært så fint vær... Vil ut og sole meg jeg også 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 10. mai 2002 #7 Del Skrevet 10. mai 2002 Eksamen? Ja, så f... ooops... det hadde jeg nesten glemt...må vel begynne å lese jeg også da... *spinner rundt som en forvirret høne*12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ada=) Skrevet 11. mai 2002 #8 Del Skrevet 11. mai 2002 sukk, nå er det SÅÅ fint vær, lørdag og greier, men jeg sitter inne og leser... sukk, sukk, sukk... Men det skal bli deilig å bli ferdig (for denne gang), og det er jeg 15. mai!! HURRA!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda-78 Skrevet 11. mai 2002 #9 Del Skrevet 11. mai 2002 Konsentrasjonen er på bunn, mykje artigare å surfe på KG. Heldigvis er dette siste eksamensperioda i livet mitt (dersom eg ikkje stryk, da....), det er litt godt å tenke på at NESTE vår kan eg nyte mai-sola... Motivasjons-klem til alle!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lucy Skrevet 11. mai 2002 Forfatter #10 Del Skrevet 11. mai 2002 Skulle bare ta meg en liiiten pause i ett-tida.... det er jo så nydelig vær... Fått fin farge da , hjelper vel ikke så bra på karakteren akkurat, (men for en fin og brun brud jeg blir....)12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi'en Skrevet 11. mai 2002 #11 Del Skrevet 11. mai 2002 Jeg skrudde på pc'en ene og alene for å finne ut om det var flere enn meg som sitter og hater max foran bøkene nå. Og "heldigvis" var det det! Ser ut av vinduet på sommerkledde smilende avslappede mennesker, mens jeg sitter her inne med dusinvis av ting jeg skal lære meg...helst...før juni... Vi har lov til å synes litt synd på oss selv nå kjære studiner!! Og flere med meg ønsker seg kanskje litt flere skyer på himmelen (unnskyld dere andre som liker den gule varmende greia på himmelen)... Det er min siste eksamensvår etter XX år med eksamen hver vår, jeg gleder meg noe SINNSYKT til neste år!!! Men STÅ PÅ alle sammen!! Sola kommer til å skinne på oss engang også! Klem fra Tussi'en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. mai 2002 #12 Del Skrevet 11. mai 2002 Hei alle Puggere! Bøkene har ligget framme siden torsdag, uten å bli bladd i! Grrrr!!! Nå begynner det å haste... Forbanner KG, at det er så mye mer morsomt å lese innlegg, tar fra meg hele konsentrasjonen. Nå skal jeg pynte meg og gå i 35-årsdag, fortjener vel det nå?? Klem, Lisa-Beth (ikke innlogget) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElleVille Skrevet 11. mai 2002 #13 Del Skrevet 11. mai 2002 Det er nok kun min egen skyld dette her, så har ingen andre å skylde på... dessverre. Men dere, det går da fint an å lese ute i sola, istedet for å bure seg inne på en kjedelig lesesal! Jeg satt ute og leste OG solte meg store deler av dagen i dag - kjempedeilig. (Bare 6 igjen... Hrm.)12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lucy Skrevet 11. mai 2002 Forfatter #14 Del Skrevet 11. mai 2002 Av en eller annen grunn er det alltid sol når det er eksamen... Tok med meg bøkene for å lese ute jeg også, men de ble visst liggende å sløve i sola de også... Har noen dager igjen da før neste eksamen, 22. mai, men etter det kommer de som perler på en snor...12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegelille Skrevet 11. mai 2002 #15 Del Skrevet 11. mai 2002 Til Ada =) GLEDESDREPER Jeg trodde jeg var tidlig ferdig... men 21 mai er ikke tidlig i forhold til deg...12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegelille Skrevet 11. mai 2002 #16 Del Skrevet 11. mai 2002 Det er lørdag i dag, er aleine hjemme, samboeren er borte til søndags kvelden pga fotball kamper. Mandag har jeg eksamen... Og hvor mye har jeg lest??? Veldig lite... Det er jo alltid noe annet å gjøre, eller er det det?? Neppe... Glemmer tiden helt når jeg "surfer" i forumet... Til ALLE lykke til med de resterende eksamener...12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi'en Skrevet 12. mai 2002 #17 Del Skrevet 12. mai 2002 Jippi! Idag var det regn!!! Blir en million ganger lettere å sitte inne da! Lykke til, du som har eksamen på mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 13. mai 2002 #18 Del Skrevet 13. mai 2002 Har min aller første eksamen nå sanrt,den 24.mai.Aldri hatt det før (går i 10.klasse),men vi har hatt prøvemuntlig,akuratt som en muntlig eksamen.Jaja,har kanskje to eksamner igjen....Vel,vel,jeg gruer meg i hvertfall ikke,heldigvis! Hilsen:12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellyfish Skrevet 14. mai 2002 #19 Del Skrevet 14. mai 2002 JIPPI!! Hadde min siste eksamen for året i går, fra nå skal jeg kose meg ute i sola! Trodde jeg... Det er nemlig veldig overskyet og meldt regn i dag. Sukk...12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lionda Skrevet 14. mai 2002 #20 Del Skrevet 14. mai 2002 Jeg har eksamen i morgen jeg. Og småsykt barn, så jeg håper det ikke blir helt krise. Gruer meg, men gleder meg fryktelig til 21., for da er jeg ferdig med begge eksamenene for i vår! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå