sexomaniac Skrevet 8. februar 2010 #21 Skrevet 8. februar 2010 Det avhenger veldig hvordan klær hun har på seg, og hvordan hun er stylet ellers. Hver dag ser jeg noen som har mislyktes totalt, hvor de røde leppene får hele henne til å virke som et bilkrasj. Dere skjønner hva jeg mener, til tross for at det er satt ganske på spissen Sexomaniac
Gjest Womanizer Skrevet 11. februar 2010 #22 Skrevet 11. februar 2010 Tenner på en kvinne som har selvtillit og mot til å fremheve leppene sine som sexy og deilige. Og det gjør hun med røde lepper og helst gloss over. Men klinet og flekkene kan være noe dritt ja!
Gjest Gjest_angeLine_* Skrevet 11. februar 2010 #23 Skrevet 11. februar 2010 Mye røde lepper å se nå og jeg er misunnelig på de som føler seg vel med det. Er sexy på andre men liksomk bare helt feil på meg.
Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2010 #24 Skrevet 11. februar 2010 Tenner på en kvinne som har selvtillit og mot til å fremheve leppene sine som sexy og deilige. Og det gjør hun med røde lepper og helst gloss over. Men klinet og flekkene kan være noe dritt ja! Biologer hevder at kvinner kliner seg inn med leppestift fordi det etterlikner den sterke fargen i kvinnens, dvs. hunnapens, underliv. Jeg bare sier det.
Snasen Skrevet 11. februar 2010 #25 Skrevet 11. februar 2010 Biologer hevder at kvinner kliner seg inn med leppestift fordi det etterlikner den sterke fargen i kvinnens, dvs. hunnapens, underliv. Jeg bare sier det. Har de biologene drukket rødsprit?
Gjest Lipman_26 Skrevet 25. februar 2010 #26 Skrevet 25. februar 2010 Røde lepper er sexy på de fleste synes jeg. Men kommer jo litt ann på resten av sminken også. Vil si at leppestift alltid er viktig og at røde lepper er spennende og litt utfordrende og frekt. Men må jo ikke alltid være rødt, bare leppene fremheves, det er det som er viktig. Jeg ser mer på lepper og leppestift når jeg er på byen enn på pupper og rompe! Vær så snill, damer, ikke glem litt spennende på leppene. Det koster så lite og gjør så mye!
Gjest røøøøødt Skrevet 25. februar 2010 #27 Skrevet 25. februar 2010 Mener du virkelig at blått eller grønt er like sexy som rødt?
Gjest lipman_26 Skrevet 25. februar 2010 #28 Skrevet 25. februar 2010 Blått og grønt blir vel mest til karneval! Men andre farger annet enn knallrødt er fint, som lys eller mørk rosa, korall osv. Mange kule farger og nyanser der ute. Bruk fantasien!
Gjest Gjest_Nille_* Skrevet 25. februar 2010 #29 Skrevet 25. februar 2010 Hva hadde Kat Von D vært uten sine malte lepper? Har sett henne uten sminke = veldig ordinær!
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 27. februar 2010 #30 Skrevet 27. februar 2010 Føler meg sexy med røde lepper når jeg skal stæsje meg litt. Trodde de fleste menn likte det også. Har fått mange positive kommentarer og blikk. Men en kollega påstår at det bare er billig og vulgært. Hva mener dere? Enig med kollegaen din.
Colargol Skrevet 27. februar 2010 #31 Skrevet 27. februar 2010 (endret) I riktig setting og på rett person så kan det se bra ut med knall røde lepper -til rockabilly eller 1920-1960talls stil f.eks. så kan det jo se helt rått ut. Og heller kombinert med svart enn med en haug av farger. Men sånn generelt så synes jeg leppestift nesten uansett farge kan tippe over i det vulgære (og da mener jeg ikke sexy-vulgær) eller bare "feil". Om jeg tar på meg noe på leppene så er det tilnærmet hudfarget leppestift, -men så har heller ikke jeg hverken en hudfarge eller en hårfarge som gjør at knallrødt ser bra ut på meg. Endret 27. februar 2010 av Colargol
Gjest Gjestulf Skrevet 27. februar 2010 #32 Skrevet 27. februar 2010 Røde lepper trenger da absolutt ikke være billig og vulgært! Men om dama som har det på er vulgær i utgangspunktet kan det kanskje forsterke det inntrykket? Riktig lagt sminke gjør de fleste kvinner penere, mer spennende og feminine. Røde lepper er definitivt veldig kvinnelig og brukt på rett måte til rett tid kan det være kjempesexy!
Gjest Gjest_just me_* Skrevet 28. februar 2010 #33 Skrevet 28. februar 2010 Unnskyld meg, men må vi går rundt med så dødssexy lepper hele tiden? Bruker leppestift nesten bare til fest og ellers bare litt blank gloss.
Gjest Gjestulf Skrevet 1. mars 2010 #34 Skrevet 1. mars 2010 Unnskyld meg, men må vi går rundt med så dødssexy lepper hele tiden? Bruker leppestift nesten bare til fest og ellers bare litt blank gloss. Har noen sagt det, da? Jeg skrev vel blant annet noe om rett måte og til rett tid. Men når du sminker deg så tror jeg at mange menn synes litt leppefarge er fint og vel så viktig som øyesminke.
Gjest Gjest_mann_* Skrevet 2. mars 2010 #35 Skrevet 2. mars 2010 Hva hadde Kat Von D vært uten sine malte lepper? Har sett henne uten sminke = veldig ordinær! Nå heller vel hun kanskje litt over mot det vulgære, men på en råsexy måte, så klager ikke!
Gjest TikiWonTiki Skrevet 2. mars 2010 #36 Skrevet 2. mars 2010 mister man ikke mer fargen på leppene når man blir eldre? Og red lips på tenåringene går over streken synes jeg, de har jo så røde lepper fra før av Men voksne synes jeg ser pene ut med røde lepper
Hetheru Skrevet 2. mars 2010 #37 Skrevet 2. mars 2010 (endret) Har de biologene drukket rødsprit? Tviler på at de har drukket det. Kvinner framhever leppene for å få eventuelle partnere til å tenke på andre lepper på kvinnekroppen. Bare se på hvordan lipgloss får leppene til å se fuktige ut, og hvordan det blir regnet som sexy a ha leppene litt fra hverandre. Hva tenker man gjerne på da? Jeg sier ikke mer... Endret 2. mars 2010 av Hetheru
Gjest Lipman_26 Skrevet 2. mars 2010 #38 Skrevet 2. mars 2010 Tviler på at de har drukket det. Kvinner framhever leppene for å få eventuelle partnere til å tenke på andre lepper på kvinnekroppen. Bare se på hvordan lipgloss får leppene til å se fuktige ut, og hvordan det blir regnet som sexy a ha leppene litt fra hverandre. Hva tenker man gjerne på da? Jeg sier ikke mer... Jeg tror ikke at kvinner flest tenker bevisst på dette når de sminker seg. Jeg tenker heller ikke bevisst på de andre leppene når jeg beundrer de øvre. Men det ligger helt sikker mye på det underbevisste her! Kan bli kjempekåt av å å se på deilige lepper som fremheves med leppestift og gloss, men vet ikke sikkert selv hvorfor dette tenner meg sånn. Flere som har det sånn? Hva tenker dere jenter når dere skal sminke leppene?
NovaFlare Skrevet 2. mars 2010 #39 Skrevet 2. mars 2010 Jeg har veldig fyldige lepper og hvis jeg ønsker å framheve dette tar jeg på knallrød leppestift (jeg har vel det i avataren min også, faktisk, hehe) og det får jeg bare positive tilbakemeldinger på. Personlig synes jeg det er penest når man er litt påkledd og elegant. Tar jeg på meg sexy miniskjørt og mye øyesminke har jeg naturlige lepper for ellers synes jeg det blir litt på kanten.
Gjest Lipman_26 Skrevet 2. mars 2010 #40 Skrevet 2. mars 2010 På vei hjem var jeg innom butikken og i kassakøen så jeg på forsiden av damebladene. I farten kan jeg huske at både KK, Cosmopolitan, Hjemmet og Allers hadde markerte lepper med frisk farge på forsiden. Gode tider for oss leppefrelste! Jenter, tar dere hintet? Og da jeg kom til kassadama, hadde hun noen deilige rosa og fuktige. Glemte nesten eggene...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå