Gjest temptress Skrevet 27. desember 2009 #1 Skrevet 27. desember 2009 Føler meg sexy med røde lepper når jeg skal stæsje meg litt. Trodde de fleste menn likte det også. Har fått mange positive kommentarer og blikk. Men en kollega påstår at det bare er billig og vulgært. Hva mener dere?
Gjest Gjest Skrevet 27. desember 2009 #2 Skrevet 27. desember 2009 Jeg har alltid rød leppestift til min sorte kåpe, får alltid kun komplemang for det. Det er ikke billig og vulgært når man har fine klær til.
Gjest mannemann Skrevet 1. januar 2010 #4 Skrevet 1. januar 2010 Røde lepper er HOT ! Kjør på ! Jeg er skuffet over at kona ALDRI bruker rød leppestift...kun slike "stygge" farger . Men hun syns jo hun ser helt FABELAKTIG ut i disse fargene så jeg sier ikke noe .
Gjest yeees Skrevet 7. februar 2010 #5 Skrevet 7. februar 2010 Jeg brukte helst mer nøytrale farger før, men han jeg er sammen med nå elsker røde lepper. Savner jeg et kyss eller oppmerksomhet, er det bare å finne fram en av de røde..
Gjest brutal_mann Skrevet 7. februar 2010 #6 Skrevet 7. februar 2010 Deilig å se på, helt jævlig å kline med.
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2010 #7 Skrevet 7. februar 2010 det er ikke alle som kler det.. kan se dumt ut på noen
Gjest Iah Skrevet 7. februar 2010 #8 Skrevet 7. februar 2010 (endret) det er ikke alle som kler det.. kan se dumt ut på noen Enig. Har man tynne lepper er det ikke fint med rød leppestift. Om det ser billig og vulgært ut kommer an på resten av sminken og antrekket forøvrig. Endret 7. februar 2010 av Iah
Lapetos Skrevet 7. februar 2010 #9 Skrevet 7. februar 2010 Ikke så veldig begeistret for det, nei. Men, jeg er veldig glad i naturlig skjønnhet - lite, eller ingen, sminke er vakkert, synes jeg. Når det er sagt: sminke kan være veldig vakkert det og, men da må det være lagt på skikkelig.
Skyld Skrevet 7. februar 2010 #10 Skrevet 7. februar 2010 Har alltid en dyp rød lipglaze med i vesken min
ihearttom Skrevet 7. februar 2010 #11 Skrevet 7. februar 2010 Kommer litt ann på alderen og ansiktet til personen også. Er ikke mange under 25 som kler det, for eksempel. Jeg kler det ikke. Uansett hvordan resten av sminken min er (har gått på makeup skole, så jeg har sett), og hva slags klær jeg går i. Mamma på 45 derimot, ser rålekker ut med rød leppestift.
Snasen Skrevet 7. februar 2010 #12 Skrevet 7. februar 2010 Noen ser billige og vulgære ut i det, men det gjør b.l.a ikke jeg. Alt i alt er det smukt!
Vulpes Skrevet 7. februar 2010 #13 Skrevet 7. februar 2010 Det kan være råfint på noen, og veldig lite fint på andre. Det kommer an på resten av sminken, og hvordan man ser ut. Jeg er en av dem som må jobbe litt for at det skal bli fint, og selv da har jeg hørt noen si at det ikke er så pent på meg :gjeiper: Så jeg bruker veldig sjeldent rød leppestift, pleier heller å kjøre p med øyesminke.
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 7. februar 2010 #14 Skrevet 7. februar 2010 Deilig å se på, helt jævlig å kline med. Helt enig. Når jeg har på meg rød lebestift er det ikke med intensjon om å kline med noen. (med mindre noen har et fantastisk tips til holdbar blodrød som ikke smitter?)
Gjest Gjest_frøken_* Skrevet 7. februar 2010 #15 Skrevet 7. februar 2010 Jeg synes det er utrolig sexy på de som har funnet riktig rødtone og kler det. Det fineste jeg vet er sort hår, porselenshud og røde lepper. Dessverre ser jeg ut som en klovn med det selv, så her blir det fokus på øynene heller.
Gjest Gjest_Hanna_* Skrevet 7. februar 2010 #16 Skrevet 7. februar 2010 Jeg synes det kan se veldig sexy ut på andre, men ikke når det gjelder meg selv. Jeg har ganske fyldige lepper, og ellers små, finskårne trekk, og da kan det se litt dominerende ut.
Gjest Gjest_Kvinne_* Skrevet 7. februar 2010 #17 Skrevet 7. februar 2010 Er nok ikke veldig fint på mine smale lepper, nei.
Pingting Skrevet 7. februar 2010 #19 Skrevet 7. februar 2010 Gwyneth Paltrow kler det ikke så god, synes jeg. Men det ser helt fantastisk ut på Dita von Teese.
Vulpes Skrevet 8. februar 2010 #20 Skrevet 8. februar 2010 Gwen Stefani er et eksempel på en som kler røde lepper veldig godt, synes jeg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå