verene Skrevet 27. august 2003 #1 Skrevet 27. august 2003 Da var jammen brudekjolen i havn allerede! Vi gifter oss ikke før 26. juni neste år, men siden jeg hadde bestemt meg for å kjøpe og ikke leie, tenkte jeg det kunne være greit å titte litt nå som det straks er salg, for å se om jeg kan gjøre et kupp. Og jammen sparte jeg ikke en del tusenlapper på det, for den var DYR! :o Kjolen jeg kjøpte var den aller første brudekjolen jeg noensinne har prøvd, og jeg falt rett og slett pladask.. :D Prøvde den første gang i forgårs, og har gått og tenkt på den nesten konstant etter det :oops: Ny prøving idag, og da bare VISSTE jeg - den kjolen må bli min! (Og det litt kvikt også - for det var den eneste de hadde, og den har gått ut av produksjon nå. Dessuten hadde det vært flere interesserte de siste dagene, blant annet noen som skulle ha prøvd den etter meg idag - om jeg ikke hadde kjøpt den!) Men jeg slo til, nå er depositum betalt, og kjolen er hengt av. Enorm lettelse, tenk å være så heldig å finne en så flott kjole så raskt da, det hadde jeg aldri trodd! Det er forøvrig en Maggie Sottero, fjorårsmodell. Den er stroppeløs med korsettliv, stort skjørt og flott slep. Diskret brodering/ pynt slik jeg ville ha det (og slik jeg vet min kjære også liker ) Helt nydelig! Ivory farge, og kjempefin snøring i ryggen. Og for de som fikk med seg spørsmålet mitt om 2002-kolleksjonen til MS nylig, så har jeg fått navnet på den nå. Den heter Janet, og jammen fant jeg ikke et bilde av den også! :D Her er den: KJOLEN MIN Det er den nederste kjolen til høyre, klikk på bildet for større utgave. Hva syns dere? Hihi..jeg er forelsket i brudekjolen min jeg tror jeg.. :oops:
cappocino Skrevet 27. august 2003 #2 Skrevet 27. august 2003 Åååååååååååååh den var bare kjempefiiiin!!!! Litt misunnelig nå ja.............. kjolen min er ikke tenget ferdig engang ***sukk****
nessi Skrevet 27. august 2003 #3 Skrevet 27. august 2003 Den var kjempe fin =) Gratulerer med kjole :D
Gjest Tex Skrevet 27. august 2003 #4 Skrevet 27. august 2003 Den var kjempeflott!! Gratulerer med kjolevalget!! Så er vi ihvertfall to neste-sommer-bruder med kjolen klar i skapet....
Brud04 Skrevet 27. august 2003 #6 Skrevet 27. august 2003 Nyyyydelig kjole. Maggie Sottero-kjolene har jeg skikkelig sansen for!!!! åååå gleder meg til å starte opp kjoleprøving jeg også
Scorpina Skrevet 27. august 2003 #7 Skrevet 27. august 2003 HELT enig!! Drop dead gorgeous!! :D Og ja, lurt å kjøpe kjoler når dem er LITT billigere, for den kjolen så ikke akkurat rema1000-billig ut nei Heldige du som har funnet kjole - - - *sukk* :-?
minniepus Skrevet 27. august 2003 #8 Skrevet 27. august 2003 Flott kjole! *lurer på om jeg også skal begynne å prøve litt snart...*
Prinsesse-vil-ikke Skrevet 27. august 2003 #9 Skrevet 27. august 2003 Absolutt nyyydelig kjole! Gratulerer med valget! :D
Gjest MrsL Skrevet 27. august 2003 #11 Skrevet 27. august 2003 Jeg gifter meg også 26.juni til neste år og jeg skal prøve kjolen min for andre gang i dag gleder meg. Din var fantastisk nydelig Kommer nok hjem med kjøpt kjole i dag jeg også Det er en romanticakjole, men har ikke funnet den på nett enda. Tror den heter Jewel, men er ikke helt sikker. Må sjekke det i dag. Det var den tredje kjolen jeg hadde på meg og den satt som et skudd Skal kjøpe den på salg jeg også, men med slør og diadem i dag også. Gleder meg Må komme meg i dusjen før det bærer avsted HAPPY HAPPY HAPPY :D :D
ringblomst Skrevet 27. august 2003 #12 Skrevet 27. august 2003 Gratulerer med kjolekjøpet! Og ikke minst så flott kjole du har funnet deg . Jo flere ting man kan krysse av på planleggingslisten jo bedre, ikke sant?
Gjest Paff Skrevet 27. august 2003 #13 Skrevet 27. august 2003 NYYYDELIG KJOLE *men krysser fingrene for at du ikke skal ha slike smykker, hår, hansker og bukett til*
Snurre Skrevet 27. august 2003 #14 Skrevet 27. august 2003 Kjolen var KJEMPE nydelig, flott at du fikk den på salg. Skal selv ha en Maggie Sottero kjole når jeg gifter meg i februar.
Snurre Skrevet 27. august 2003 #16 Skrevet 27. august 2003 Dere stresser meg litt jenter :fy: Jeg skal gifte meg om 6 mnd og har ennå ikke kjøpt kjole, er jeg veldig treig
verene Skrevet 27. august 2003 Forfatter #17 Skrevet 27. august 2003 NYYYDELIG KJOLE *men krysser fingrene for at du ikke skal ha slike smykker, hår, hansker og bukett til* Nei, det blir nok litt annet tilbehør ja. Tror jeg vil ha slør, og skal ikke ha hansker. Mulig tiara, men ikke en sånn diger en :o Men et litt "bredt" smykke prøvde jeg til kjolen, og det er faktisk veldig fint. Man blir ikke så naken da, liksom. Men har langt fra bestemt meg 100%
Montezuma Skrevet 27. august 2003 #18 Skrevet 27. august 2003 Den var utrolig flott! Jeg giftet meg i juni i fjor og fant kjolen min i september året før. Det var oxo kjærlighet ved første blikk, og jeg tvilte aldri ett sekund. Gratulerer!
Pusekatt Skrevet 28. august 2003 #19 Skrevet 28. august 2003 Dere stresser meg litt jenter :fy: Jeg skal gifte meg om 6 mnd og har ennå ikke kjøpt kjole, er jeg veldig treig Neida, du er ikke veldig treig, men en del kjoler har leveringstid på 3-4 mnd hvertfall, og som du kanskje har fått med deg i forumet her har det skjedd at kjoler uteblir og sånt - eller kommer i feil farge, feil størrelse etc. Så med mindre du har nerver av stål, ville jeg nok anbefale å starte kjolejakten så snart som mulig. Lykke til!
Gjest Anonymous Skrevet 28. august 2003 #20 Skrevet 28. august 2003 :cry: Hvor mye må jeg ut med for å kjøpe en lignende kjole ? Alt er så enormt dyrt, hvorfor er det så få som leier ut kjoler nå ? :oops:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå