Gå til innhold

Treffe en du aldri kan bli sammen med?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Takk Aline.

Jeg tror en av grunnene ligger i det som Bellatrix skrev. En annen grunn er personligheten til de jeg blir forelsket i. Fellesnevneren ligger i personligheten. Det er ingen ytre likhet. Jeg tenner på det de tenker. Det de sier. Deres erfaringer. Deres begjær. Deres blikk. Alt de lærer meg. Jeg faller for menn som er dype, kunnskapsrike og lidenskapelige, og som der og da ikke kan få nok av meg.

Sukk, du høres ut som drømmekvinnen, spør du meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eller for å si det på en annen måte - du er oppmerksomhets-syk.

*ler*

Oppmerksomhet fra den man er forelsket i er alltid deilig. Er du ikke enig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hva?

Jeg tror vi begge har et problem.

Jeg lar meg styre av følelsene.

Du lar deg styre av fornufen.

Jeg burde bli flinkere til å ta med fornuften.

Du burde bli flinkere til å slippe til følelsene.

Mye mulig. Men akkurat nå har jeg ingen interesse av at følelsene skal styre meg. I motsetning til deg så har jeg kontrollen og den skal jeg nå bruke til det som er fornuftig for meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ler*

Oppmerksomhet fra den man er forelsket i er alltid deilig. Er du ikke enig?

Det er det sikkert. Men det hjelper ingenting hvis det ikke er fornuftig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye mulig. Men akkurat nå har jeg ingen interesse av at følelsene skal styre meg. I motsetning til deg så har jeg kontrollen og den skal jeg nå bruke til det som er fornuftig for meg!

Så det gærne kvinnfolket ditt er ute av livet ditt? Det forholdet som var så vanskelig å avslutte.

Makan. Sier som aline; for noen mannfolk som er her inne.

TS, jeg har også falt for typer som ikke er liv laga for meg. Har fundert litt på dette, og noe av grunnen ligger i at det blir mindre farlig, mindre risiko siden han ikke er the one liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har det skjedd igjen.

Jeg er forelsket i en mann jeg aldri kan bli sammen med.

Følelsene sier: Bli med på dette eventyret! Fornuften roper: NEI!

Jeg vet jeg kommer til å treffe han. Følelsene vinner alltid. Eneste som kan stoppe meg er en annen kvinne. Det er ingen annen kvinne.

Hvorfor forelsker jeg meg alltid i menn som jeg vet vil gi meg kjærlighetssorg?

Du vet at du blir såret, jeg ville derfor droppet fyren. Hvis det blir for vanskelig, så ta del i "eventyret" (som du kaller det), men ta forhåndsregler. Sett begresninger, og prøv å ikke involvere deg altfor mye.

Selv gjorde jeg den -gedigne- tabbe å bli sammen med eksen min igjen i sommer. Han overbeviste meg om at alt ville gå bedre andre gangen, det gjorde det selvfølgelig ikke. Det ble akkurat som jeg forutsa. To måneder prøvde vi, og begge endte opp like heartbroken.

Noen ganger må man bare tenke at det ikke er meant to be, og move on, samme hvor vanskelig det er der og da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så det gærne kvinnfolket ditt er ute av livet ditt? Det forholdet som var så vanskelig å avslutte.

Makan. Sier som aline; for noen mannfolk som er her inne.

Hun er i hvert fall ikke inne i livet mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Aline.

Jeg tror en av grunnene ligger i det som Bellatrix skrev. En annen grunn er personligheten til de jeg blir forelsket i. Fellesnevneren ligger i personligheten. Det er ingen ytre likhet. Jeg tenner på det de tenker. Det de sier. Deres erfaringer. Deres begjær. Deres blikk. Alt de lærer meg. Jeg faller for menn som er dype, kunnskapsrike og lidenskapelige, og som der og da ikke kan få nok av meg.

skjønner deg godt jeg, dype, kunnskapsrike og lidenskapelige menn faller jeg også for! Digger menn som kan lære meg noe, menn som kan ting jeg ikke kan og som dermed kan gi meg noe mer, noen jeg kan se opp til , noen som utfordrer meg!

JEg er også litt som deg, TRENGER ingen mann for at livet skal være bra, ønsker både oppmerksomhet og en som er spesielle og finner meg spesiell, men han må være all that... og har nok også følt på den følelsen med at det dermed er lettere (bevisst eller ubevisst) å holde på eller falle for en som aldri kommer til å bli. Da vet jeg ha som kommer. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner deg godt jeg, dype, kunnskapsrike og lidenskapelige menn faller jeg også for! Digger menn som kan lære meg noe, menn som kan ting jeg ikke kan og som dermed kan gi meg noe mer, noen jeg kan se opp til , noen som utfordrer meg!

Ja, dype, kunnskapsrike menn som kan utfordre en intellektuelt er noe av det mest sexy som finnes. Gjerne hvis de ser bra ut i tillegg. Nå har jeg alltid falt for geekene fremfor de populære badboyene, da. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dype, kunnskapsrike menn som kan utfordre en intellektuelt er noe av det mest sexy som finnes. Gjerne hvis de ser bra ut i tillegg. Nå har jeg alltid falt for geekene fremfor de populære badboyene, da. ;)

jeg har også en tendens til å falle for smartinger, geeker... gjør ikke noe om de er kjekke også altså, men de BLIR flotte uansett omtrent så lenge de har IT. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...