Gjest Anonymous Skrevet 27. august 2003 #1 Skrevet 27. august 2003 Jeg opplevde for litt siden at kjæresten min plutselig fant en mail jeg hadde skrevet på datamaskinen. Jeg bruker hotmail, og trodde ikke det kunne være mulig at mailene jeg skriver kan bli liggende åpne for allmen lesing på datamaskinen. Mailen var dratt ut av en sammenheng, og uansett hvor uskyldig dette enn var, ble det stort styr da det virket som jeg hadde hatt et forhold til en.. Jeg skriver mye mail, og har en måte å skrive på med enkelte venninner som gjør at jeg av og til blir redd for at dette kan skje igjen. Vår sjargong er ikke egnet til å bli dratt ut av en sammenheng. Derfor er mitt spørsmål: Hvordan kan jeg forhindre dette? Og om det ikke kan forhindres: Hvordan kan jeg finne slike "spor" og slette dem??? Jeg gidder ikke krangle over noe som ikke er noe! Noen som skjønner hva jeg mener, og kan hjelpe??
Gjest Gjesta Skrevet 27. august 2003 #2 Skrevet 27. august 2003 Hmm.... 1. ALLTID logge deg ut av mailen! 2. ALLTID lukke vinduet som du har logget deg ut av... 3. Slette cookies på maskinen! 4. event. gå inn på start->innstillinger-->oppgavelinje og startmeny, så trykker du på slett, der det står "fjerning av logger på dokument-menyen osv.. Det hjelper kanskje litt...?? Mvh Clea
Gjest Anonymous Skrevet 27. august 2003 #3 Skrevet 27. august 2003 Takker for svar, men det førte til nye.... Hvordan sletter jeg cookies? Hvordan fjerner jeg logger på XP? ..er litt uerfaren når det gjelder innviklede datating... :oops:
Gjest Gjesta Skrevet 27. august 2003 #4 Skrevet 27. august 2003 Hvordan sletter jeg cookies? Ta en diskopprydding på hardisken! (start-program-tilbehør-diskopprydding) Da kvitter du deg med Temp. internet files Hvordan fjerner jeg logger på XP? Har desverre ikke XP, så den er jeg heller usikker på.... Clea
Mrs. B Skrevet 29. august 2003 #5 Skrevet 29. august 2003 I Internet Explorer, gå på Tools og Internet Options. Der kan du klikke på "Delete Cookies" (ligger midt under "General" tabben). I tillegg kan du slette temporary internet files ved å klikke "delete files" knappen ved siden av "delete cookies" knappen. Men dette bør ikke være nødvendig dersom du logger deg av Hotmail (dersom du ikke har tillatt pcen å lagre brukernavn og passord automatisk så du slipper å logge deg inn da).
Gjest Anonymous Skrevet 29. august 2003 #6 Skrevet 29. august 2003 Nei, jeg skjønner ikke at det kan være mulig å lese det jeg hadde skrevet. Jeg bruker aldri å lagre passord+ brukernavn slik at jeg automatisk tilkobles, og jeg logger meg alltid ut. Har bare skjedd en gang da, så kan jo være at det var et spesielt tilfelle...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå