Aurela Skrevet 27. desember 2009 #1 Skrevet 27. desember 2009 Min pulsklokke tok natten for litt over en måned siden, og er kjært savnet, siden den gav treningsinspirasjon. Derfor skal jeg nå kjøpe en ny, men er usikker på hvor mye jeg burde gi for den. Har sett litt på noen tester, og forskjellige nettsider, og har funnet (i alle fall) to jeg syntes ser ok ut. Er det noen som kjenner til noen av disse og kan komme med erfaringer? Klokke 1: Polar FT40, kr 999,-. + kjent merke (for meg i alle fall) + tror den kommer med kodet belte (vet ikke om det er så viktig, men trener med en annen polarbruker, og på treningssenter - koster mer enn det andre alternativet (+ ser jo ganske bra ut ) Klokke 2: Sigma PC 11, kr 499. + billig + ser ut til å ha de viktigste funksjonene - ukjent merke, og for billig? De funksjonene jeg kommer på i skrivende stund jeg vil ha er:Klokke, stoppeklokke og nedtellingMulighet for å stille inn personlige pulssonerMulighet for å stille inn egne intervalprogrammer (altså pause og arbeidstid)Fint om displayet har lys, slik at man kan se på klokken uten og stoppe i mørket Den kan gjerne telle kalorier også, men det er ikke et must Jeg vil gjerne holde meg under (evt. rundt) 1000 kroner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå