Gjest TS Skrevet 27. desember 2009 #1 Skrevet 27. desember 2009 Hvis du hadde funnet ut at samboeren din for 2 år siden hadde skrevet på et internettforum og stilt spørsmål til andre brukere om hvilken jente de hadde valgt hvor han skrev at den ene var sexy og god i senga osv osv, men den andre personen som da er deg bare var søt og snill osv osv. OG dette var skrevet 1 år etter at dere ble sammen. Hvordan hadde dere tatt det opp? Hadde du latt det ligge? Det var helt tilfeldig at jeg fant dette for jeg meldte meg inn selv for å få tips om ting. Noe lignende KG. Fant da et navn jeg syntes var morsomt og veldig likt det han gikk rundt å kalte seg selv for før.
Gjest Gjest Skrevet 27. desember 2009 #2 Skrevet 27. desember 2009 Hvis du hadde funnet ut at samboeren din for 2 år siden hadde skrevet på et internettforum og stilt spørsmål til andre brukere om hvilken jente de hadde valgt hvor han skrev at den ene var sexy og god i senga osv osv, men den andre personen som da er deg bare var søt og snill osv osv. OG dette var skrevet 1 år etter at dere ble sammen. Hvordan hadde dere tatt det opp? Hadde du latt det ligge? Det var helt tilfeldig at jeg fant dette for jeg meldte meg inn selv for å få tips om ting. Noe lignende KG. Fant da et navn jeg syntes var morsomt og veldig likt det han gikk rundt å kalte seg selv for før. Det er jo ikke sikkert det er deg da. Har du sett noen andre tegn på at han har vært utro eller hatt flere damer samtidig med deg?
Kjetil S. Skrevet 27. desember 2009 #3 Skrevet 27. desember 2009 Hvis du hadde funnet ut at samboeren din for 2 år siden hadde skrevet på et internettforum og stilt spørsmål til andre brukere om hvilken jente de hadde valgt... Hadde det vært for to måneder siden så kunne jeg ha forstått spørsmålet.
Gjest TS Skrevet 27. desember 2009 #4 Skrevet 27. desember 2009 Jeg vet at det er han, for fant mailen hans på brukernavnet. Jeg vet det er lenge siden, men likevel hvis det har skjedd vil jeg jo at han skal fortelle meg det. Jeg blir mer sint over at han lyver, nesten.
Gjest Gjest Skrevet 27. desember 2009 #5 Skrevet 27. desember 2009 Jeg vet at det er han, for fant mailen hans på brukernavnet. Jeg vet det er lenge siden, men likevel hvis det har skjedd vil jeg jo at han skal fortelle meg det. Jeg blir mer sint over at han lyver, nesten. Ikke alle er helt ærlige på internettforum bestandig, men hvis du er sikker på at han har vært utro bør du konfrontere han.
Gjest Diane Skrevet 27. desember 2009 #7 Skrevet 27. desember 2009 Hvis du hadde funnet ut at samboeren din for 2 år siden hadde skrevet på et internettforum og stilt spørsmål til andre brukere om hvilken jente de hadde valgt hvor han skrev at den ene var sexy og god i senga osv osv, men den andre personen som da er deg bare var søt og snill osv osv. OG dette var skrevet 1 år etter at dere ble sammen. Hvordan hadde dere tatt det opp? Hadde du latt det ligge? Det var helt tilfeldig at jeg fant dette for jeg meldte meg inn selv for å få tips om ting. Noe lignende KG. Fant da et navn jeg syntes var morsomt og veldig likt det han gikk rundt å kalte seg selv for før. Høres ut som noe eksen gjorde, bare at det ikke handlet om ei jente, det handlet om noe som forandret hele framtida vår. Han beskrev forholdet vårt temmelig inngående, så det var ikke spesielt vanskelig å forstå at det var ham. Jeg konfronterte ham, jeg. Det synes jeg du også burde gjøre. Fyren er tydeligvis utro... da spiller det vel liten rolle hvordan du fant det ut? Når han er dum nok til å skrive så åpent om det, kan han ikke klage over at du la to og to sammen og fikk fire.
Gjest Borghild Skrevet 27. desember 2009 #8 Skrevet 27. desember 2009 Jeg hadde klikka og flytta ut. Makan!
Gjest Nanette Skrevet 27. desember 2009 #9 Skrevet 27. desember 2009 Jeg ville ha gått inn på pc-en, gått inn på den siden innleggene ligger, og latt pc-en stå på slik at neste gang han setter seg ved den så lyser den imot han. Dermed sett hva han hadde gjort. Hadde han latt som ingenting, ville jeg nok ha konfrontert han. Tilliten svekkes etter sånt, tror ikke jeg hadde hatt så mye tillit til han etter det der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå