Gjest Gjest Skrevet 27. desember 2009 #1 Del Skrevet 27. desember 2009 Det er 1,5 år siden det ble slutt med ex. Vi var sammen i 5 år, men ikke samboere. Er begge 30+ Kommunikasjon fungerte dårlig og vi gled fra hverandre. Litt ugreit brudd, hvor han nektet å snakke sammen. Men, vi har siste halvåret klart å finne en vennskapelig tone. Så for et par mnd siden havnet vi til sengs i fylla. (Typisk) Og likte så godt det som skjedde at vi har gjenntatt det flere ganger med noen ukers mellomrom. Vi har fabelaktig god sex og en åpenhet som vi ikke hadde som kjærester. Åpenheten altså. Vi har vært tydelig på at dette er uforpliktende moro. Jeg aner virkelig ikke hva han føler, for han er like lukket som alltid. Men jeg går ut fra at dette bare er sex. For min egen del, tror jeg at jeg ikke har slike følelser lengre. Skriver tror, for på mange måter er han så riktig at det er fort gjort å ønskedrømme. Men, samtidig er han så feil at jeg fornuftsmessig innser at han ikke er noe for meg. Noen andre som har vært i tilsvarende situasjon ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 27. desember 2009 #2 Del Skrevet 27. desember 2009 Noen andre som har vært i tilsvarende situasjon ? Ja, det har jeg. Svaret mitt er nei! Sex med eksen er ikke noe å anbefale. Uansett om man har følelser for hverandre eller ikke. Og samme hvor god sexen er. Det er jo en grunn til at det ble slutt mellom dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. desember 2009 #3 Del Skrevet 27. desember 2009 ts her. Ja, ser den. Greia er at jeg selv har opplevd en energi og positivitet i meg etter dette, som gjør livet mye lettere (ikke at livet er trist ellers, men ikke så veldig entusiastisk på sjekke fronten). Og da har jeg tenkt at det må da være enklere og finne en ny kjæreste hvis man selv er positiv og har følelsen av å være attraktiv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 27. desember 2009 #4 Del Skrevet 27. desember 2009 ts her. Ja, ser den. Greia er at jeg selv har opplevd en energi og positivitet i meg etter dette, som gjør livet mye lettere (ikke at livet er trist ellers, men ikke så veldig entusiastisk på sjekke fronten). Og da har jeg tenkt at det må da være enklere og finne en ny kjæreste hvis man selv er positiv og har følelsen av å være attraktiv. Du får tenke på fordeler og ulemper ved denne situasjonen. Også om du fortsatt på en måte vil leve i fortiden. Er det ikke bedre å komme seg videre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 27. desember 2009 #5 Del Skrevet 27. desember 2009 siden du får mer energi så betyr det at du har følelser du fornekter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 27. desember 2009 #6 Del Skrevet 27. desember 2009 siden du får mer energi så betyr det at du har følelser du fornekter. Shit !! Kan det ikke bare bety at jeg føler meg mer levende etter lang tid uten kroppskontakt ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kml Skrevet 27. desember 2009 #7 Del Skrevet 27. desember 2009 Jeg er nettopp ute av et forhold, og uforpliktende "sex med en ex" eller bare en "sexkompis" uten noe mer frister veldig. men jeg er redd for at eksen eller en annen vil få mer følelser enn bare sex. Jeg kjenner meg godt nok til at jeg ikke vil bli sammen med eksen igjen, mener redd for om han vil tro noe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diane Skrevet 30. desember 2009 #8 Del Skrevet 30. desember 2009 Har kun en ting å si: DOOOOOOOOOOON'T DO IT. Det tar deg mye lenger tid å komme over ham. Jeg og min eks innledet et forhold etter det ble slutt. HELDIGVIS hadde vi ikke sex i løpet av de ukene. Da hadde jeg vel ikke vært over ham ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2009 #9 Del Skrevet 30. desember 2009 Husk at det var en grunn til at dere bestemte dere for å slutte å treffes, og dermed slutte å ha sex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå