Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Enkelte trenger mange og stadige bekreftelser, ved stadig kos og vakre ord, på at de er elsket, mens andre tilsynelatende gir blanke blaffen...

...Hvor mye trenger du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er sykt kosen av meg.

Blir veldig glad når samboer kommer å holder rundt meg å gir meg ett kyss på halsen mens jeg lager mat f.eks. Eller en sms som sier kyss mens jeg er på jobb.

Det beste er selvfølgelig nærkontakt, men kan jo ikke alltid holde hverandre i hendene.

Skrevet

Kjæresten min er faktisk veldig flink til å gi meg komplimenter. Alt fra å kalle meg for søta til si at jeg ser pen ut i det jeg har på meg. Jeg er glad i å sitte i armkroken hans og holde hender.

Jeg liker å få bekreftelser og typen begynner å kjenne meg såpass hvor han vet når jeg vil ha det og ikke.

Skrevet

Mye. Men så er jeg heldig og har en kjælegris til mann også da. Han digger at jeg sitter mer eller mindre oppå ham og piller. :fnise: Og han er klengete selv (på meg) Og holde lanken når vi er ute.

Fortsatt etter ti år. :jepp:

Gjest Syrin_Ulven
Skrevet
Enkelte trenger mange og stadige bekreftelser, ved stadig kos og vakre ord, på at de er elsket, mens andre tilsynelatende gir blanke blaffen...

...Hvor mye trenger du?

Medium, ein gang i blandt. Kjipt å få mange heile tida, kjipt å få få veldig sjeldent.

Skrevet

Jeg liker kos, men det gjør ikke samboeren min. :sukk:

Skrevet

Tja, var i et forhold i 4 år hvor jeg aldri fikk høre "jeg er glad i deg" eller andre vakre ord. Han uttrykte masse følelser når vi hadde sex og kunne kose da, men ellers var det lite av den slags.

Så jeg trenger mer enn dette ! Men veeeldig mye, hele tiden, hadde nok blitt litt for klamt.

Skrevet

Komplemnter, et raskt kyss på veg forbi, et flørtende blikk, en klem eller et stryk over kinnet er både hyggelig og nødvendig det - begge veger.

Men for mitt vedkommende kan det fort bli for mye og for klengete...

Skrevet

Trenger ofte litt mer kos enn jeg får. Hvis jeg gir så trekker han seg ikke unna, men han er vel ikke like flink til å røre ved meg når vi f.eks sitter i sofaen og glor på tv. Men men. Jeg kan si ifra, så går det seg til. :)

Gjest caramiacaramella
Skrevet

Jeg trenger veldig mye kos, nærhet og søte ord for å føle meg elsket. Heldigvis er kjæresten like kosete som meg, så det funker kjempefint :rødme:

Skrevet

Jeg er veldig glad i kos :) Men det er heldigvis mannen også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...