toyses Skrevet 27. desember 2009 #1 Skrevet 27. desember 2009 Jeg kjøpte meg noen spill fra itunes til ipoden min. Men nå har jeg dem ikke lenger fordi jeg måtte formatere datamaskinen. Når jeg da koblet ipoden til datamaskinen igjen etterpå, forsvant spillene fra ipoden. Er det ikke noen vei å komme utenom dette til siden? Så lurer jeg på hvordan det er hvis jeg kjøper meg ny datamaskin, hvis jeg har noen spill på itunes på den gamle maskinen og noen på itunes på den nye. Mister jeg de gamle spillene på ipoden hvis jeg synkroniserer den på itunes på den nye maskinen? Hva må jeg eventuelt gjøre?
Gjest Gjest Skrevet 27. desember 2009 #2 Skrevet 27. desember 2009 Jeg tror det går bra hvis du, før du synker podden, "autoriserer" datamaskinene med ituneskontoen din.
Mann 42 Skrevet 13. januar 2010 #3 Skrevet 13. januar 2010 Da jeg sist kjøpte meg ny pc, hadde jeg en ufullstendig backup av kontoen min. Det ble registrert av iTunes, og musikk som var kjøpt og lå på ipod-en, ble kopiert over til den nye maskinen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå