LineGourmet Skrevet 27. desember 2009 #1 Skrevet 27. desember 2009 (endret) Jeg føler meg ikke så bra i dag.. Men familiefesten i går på sambos side var veldig hyggelig Etter den søte kløe.... osv.. :gjeiper: Hva gjorde du i går? og hvordan har du det i dag? Endret 27. desember 2009 av LineGourmet
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 27. desember 2009 #2 Skrevet 27. desember 2009 Var på besøk hos mine foreldre, spiste god mat med familien og reiste hjem til sambo. I veldig god form, til tross for litt lite søvn i natt.
Gjest Gjest_aQuarius_* Skrevet 27. desember 2009 #3 Skrevet 27. desember 2009 Var med kompis på kino og burger king Koselig Formen i dag er rastløs, men fin.
Fortunatus Skrevet 27. desember 2009 #4 Skrevet 27. desember 2009 drakk veldig mye i går, men er faktisk veldig fin i dag Men ble bare 4-5 timer søvn så blir nok tidlig kveld med ei god bok!
Purple Basil Skrevet 27. desember 2009 #5 Skrevet 27. desember 2009 Sov i går og så masse filmer Digg å være hjemme ei helg for ei gangs skyld =P
Gjest Gjest Skrevet 28. desember 2009 #6 Skrevet 28. desember 2009 Var på kaffebesøk hos svigerfamilien og så på film på kvelden. I dag er jeg kjempekvalm, men det har nok med graviditeten og ikke noe annet.
Gjest Diane Skrevet 28. desember 2009 #7 Skrevet 28. desember 2009 Møtte noen venner på formiddagen, hørte foreldrene mine feste på kvelden (les: natta). Formen min er utrolig bra, vet ikke om jeg kan si det samme om dem. Da jeg dro på jobb i halvtolv-tida hadde ingen stått opp.
Kosteskaft Skrevet 28. desember 2009 #8 Skrevet 28. desember 2009 På konsert til lang på natt. Spydd som en gris og først nå klarer jeg litt cola light... Men verdt det! Hadde det morro, masse folk og bra musikk. ps. vet ikke om jeg syntes det var verdt tidligere idag da, hehe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå