Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

God jul til dere alle :)

Er det noen her som vet om ett chattested for mennesker i forhold som føler seg ensomme?

Eller chattested for for mennesker i forhold.

Det finnes jo hundre chatte steder for single....

Videoannonse
Annonse
Skrevet
God jul til dere alle :)

Er det noen her som vet om ett chattested for mennesker i forhold som føler seg ensomme?

Eller chattested for for mennesker i forhold.

Det finnes jo hundre chatte steder for single....

Du kan jo chatte her, da....? :)

Gjest Gjest_Rita_*
Skrevet

God jul til deg også :)

Kommer vel an på hva du mener. Vil du bare skravle med noen er jo forum slik som KG stedet. Vil du møte likesinnede for personlig kontakt (a la venner), så vet jeg ikke. Men ut fra andre poster her møtes jo folk stadig på vanlige forum-sider.

Skrevet

Hehe, hvis det fantes en sånn chatteside for ensomme i forhold så hadde det vrimlet av menn på det chattestedet! Enten "jeg får for lite sex i forholdet, derfor prøver jeg meg her" eller "dette er et fint sted å utnytte folk i en lei situasjon". Menn ser alltid sex i alt. Fascinerende, nesten. :S Til slutt fører det til at det blir rene sex-kanalen, som alle andre chattekanaler som opprinnelig var til for at vennskap kunne knyttes. I stedet for møter man menn som har intelligens lik 40, men som tror den er 150 siden de er så smarte som klarer å gå inn på f. eks. chat.no. Og der skal man nærmest lovprise dem hvis de stiller deg et spørsmål, som ASL. Man er jo seff ekstremt heldig da som blir overfalt omtrent av en eller annen sextaper. *puke*

Skrevet

Jeg tenkte mest på likesinnede. Et sted der vi er flere som er i samme situasjon som kan dele erfaringer og vennskap.

Jeg har en samboer som har sosial angst og burer seg ned i kjelleren i mørketiden(som kan vare ganske lenge).

I disse periodene hvor jeg sitter i en etasje og han i en annen, kan det føles ganske ensomt.

Jeg har venner og ett nettverk.

Men hverdagen krever sitt av alle. Og noen ganger vil jeg bare skravle litt om alt og ingenting så jeg ikke føler meg så ensom i den store stuen her :)

Gjest Gjest_Rita_*
Skrevet
Jeg tenkte mest på likesinnede. Et sted der vi er flere som er i samme situasjon som kan dele erfaringer og vennskap.

Jeg har en samboer som har sosial angst og burer seg ned i kjelleren i mørketiden(som kan vare ganske lenge).

I disse periodene hvor jeg sitter i en etasje og han i en annen, kan det føles ganske ensomt.

Jeg har venner og ett nettverk.

Men hverdagen krever sitt av alle. Og noen ganger vil jeg bare skravle litt om alt og ingenting så jeg ikke føler meg så ensom i den store stuen her :)

Skjønner den med at man ikke alltid vil "plage" venner. Hva med å bruke KG ? Det hjalp meg gjennom bruddet, bare det å lese litt her inne. Det og engasjere seg i andres problemer/tanker/temaer kan jo også få dine egne tanker litt på avstand.

Gjest Gjest_Julia_*
Skrevet

Hei!

Har tenkt på dette mange ganger selv, og lett fælt etter en sånn side jeg også. Det nærmeste jeg har kommet er her gitt. Og dette er mitt første innlegg tror jeg :-)

Ikke moro å være ensom i et forhold! Jeg pleier å si at jeg vil heller være ensom alene enn sammen med noen andre... Er selvfølgelig på vei ut, men veien dit blir litt ekstra tung og ensom, så man kunne trenge noen å lufte ting med, som ikke var så nære.

Er den sosiale angsten til din kjære så ille at han/hun ikke vil være med deg engang? Høres ut som litt mer enn bare SOSIAL angst i tilfelle. Hvordan er dette for deg egentlig?? Har det vært ille i jula?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...