Gå til innhold

Mannen klarer ikke kutte navlestrengen til sin mor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en mann som jeg blir fryktelig irritert på til tider, og stor sett skyldes det han forhold til sin mor. Skulle tro mannen var 7 år og ikke neste 40 år.

Hun ekskluderer ofte meg og mitt barn, og prioriterer han og sønnen hans. Syns det er trist og leit når hun f.eks kun inviterer de på middag den ene dagen, fordi vi andre skal jo dit senere i jula. Til og med barnet til eksen hans blir invitert, men ikke vi som er familien han nå. Og hva gjør mannen med det? Ingen verdens ting. Han kan jo ikke gjøre noe sier han. "Skal jeg si vi ikke kommer da eller?" Ja, kanskje det hadde vært en idè. Vi har også et felles barn, h*n ble det heller ikke spurt etter.

Skjønner godt at barnet mitt ikke har så lyst dit lenger når de holder på sånn. Det har i grunn ikke jeg heller, men prøver å være grei.

Hvordan skal jeg få mannen til å kutte navlestrengen til moren sin? Det er han som må snakke med henne syns jeg, ikke meg. Sånn det er nå syns han det er jeg som er vanskelig, kjempe greit.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har slitt litt med det samme. Fant ut at moren hans spilte mye på dårlig samvittighet og sin egen stakkarslighet. Faktisk ble det stor forandring når jeg begynte å snakke om mine følelser til det hele altså ikke deres relasjon men min og moren hans sin.

Jeg ble så såret over at moren din sa det eller gjorde det.

Synes det er så trist at jeg ikke er velkommen hos moren din vil så gjerne ha et godt forhold til henne. Det må være vondt for felles barnet at h*n ikke blir invitert, synes forskjelles behandling av barn er så trist. Osv..

En annen ting du kan gjøre er å be henne på middag til dere. Der er du kvinnen i huset og hun er da på besøk hos dere kjernefamilien.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...