Gjest Nope Skrevet 27. desember 2009 #1 Skrevet 27. desember 2009 har aldri hørt om henne. hva er hun "kjent" for?
ejoty Skrevet 27. desember 2009 #2 Skrevet 27. desember 2009 Hun er en del av Valkyrien Allstars Valkyrien Allstars kom til finalen i NRKs Kjempesjansen og mottok Grappas Debutantpris samt turnerte med Rikskonsertene i 2006. Året etter ble de nominert til Spellemannsprisen som ”Årets Nykommer” og kåret til ”Årets Folkemusikkartist” under Folkelarm i Oslo 2008. Må innrømme at jeg ikke hadde hørt om henne før heller.
Siiw Skrevet 27. desember 2009 #3 Skrevet 27. desember 2009 Kunne droppet hu simone og tuva blant annet! må vel være noen andre som kunne ha blitt med
Gjest Gjest Skrevet 27. desember 2009 #4 Skrevet 27. desember 2009 Så nettopp reklamen.. Hvem er Joddski? Tuva hadde jeg heller aldri hørt om.
Bellatrix Skrevet 27. desember 2009 #5 Skrevet 27. desember 2009 Joddski er artistnavnet til den ene i rappeduoen Tungtvann. Tungtvann er oppløst og Joddski holder på på egenhånd.
Gjest Gjest Skrevet 27. desember 2009 #7 Skrevet 27. desember 2009 Programmet blir vel ikke bedre jo større kjendiser som er med? Snarere tvert imot, ville jeg trodd.
Gjest Gjest Skrevet 27. desember 2009 #8 Skrevet 27. desember 2009 De felste som "følger med" og er under 35 (p3, lydverket, blader som woman osv) vet hvem Tuva er, hun har kred - og er nok tatt med for å lokke unge seere til programmet. Og de som ikke vet hvem joddski er? Ja, de er vel ikke generelt musikk interesserte? Jeg synes det er bra at de velger artister fra ulike genere og generasjoner.
cilipili Skrevet 27. desember 2009 #10 Skrevet 27. desember 2009 Hvem er simone? Vokalisten i D'Sound.
Gjest Gjest Skrevet 27. desember 2009 #11 Skrevet 27. desember 2009 De felste som "følger med" og er under 35 (p3, lydverket, blader som woman osv) vet hvem Tuva er, hun har kred - og er nok tatt med for å lokke unge seere til programmet. Og de som ikke vet hvem joddski er? Ja, de er vel ikke generelt musikk interesserte? Jeg synes det er bra at de velger artister fra ulike genere og generasjoner. Jeg er godt under 35 og veldig musikkinteressert, men har over hodet ingen anelse hvem hverken Tuva eller Joddski er..
Gjest Gjest Skrevet 28. desember 2009 #13 Skrevet 28. desember 2009 Det lille jeg så av dette programmet i første runde irriterte meg skikkelig. Det er jo ikke korsang! Det er med visse unntak bare noen solister som synger mens resten står og "o-er" i bakgrunnen. Det hadde vært mer interessant å følge ordentlige kor, synes jeg, med faktiske dirigenter. Synes de utvanner kor-begrepet skikkelig, og det er synd, all den tid det å synge i kor er en av de største fritidsintessene i Norge. Det er mange dyktige korister i Norge (og mange kor på høyt internasjonalt nivå i Skandinavia) og det kunne vært interessant å se et program hvor utdannede dirigenter samlet et kor fra grunnen av og ble bedømt av ordentlige dommere. Men det er vel ikke kommersielt nok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå