Gjest utlogget Skrevet 27. desember 2009 #1 Skrevet 27. desember 2009 Nå har jeg prøvd å ringe og sende sms en halvtime uten svar..... Klokka er 0630?!?!? Alt jeg tenker er at han er utro.......... Men vi har det så bra, jeg er gravid igjen... Hvorfor vil han gjøre dette mot meg igjen??? Hvis han skulle på byen kunne han sendt meg sms. Nå er uansett alt stengt for lenge siden.......!!!! Klarer ikke slutte gråte... må etterhvert stå opp med ungen vår. Har en fra før.. HVA SKAL JEG TRO ????
Gjest ts igjen Skrevet 27. desember 2009 #2 Skrevet 27. desember 2009 Han ringte fra kompisen...hørte han i bakgrunnen. Sa han hadde glemt tiden! HVA FAEN ER DET SOM FEILER MANNFOLK!!!!!!!!!!????????!!!???!!
Gjest Gjest mormor Skrevet 27. desember 2009 #4 Skrevet 27. desember 2009 Lite koselig situasjon du er i. Hvor gammel er denne "mannen" da? Ingen glemmer at de skal gå hjem eller har en familie å komme hjem til. Stakkars han, det kan vel bli vanskelig å finne veien hjem etter jobben nå også etter dette. Synes han oppfører seg umodent og barnslig og han skal være en person som barn skal se opp til etter hvert! Han må du snakke med om hvilket ansvar han har nå. Det har han ikke forstått.
Kamikatze Skrevet 27. desember 2009 #5 Skrevet 27. desember 2009 På meg høres det ut som om han bare tok seg et velfortjent friminutt fra det klamme kvelertaket du har ham i. Menn er ikke automatisk utro, bare fordi de går ut for å trekke frisk luft...
MissStiles Skrevet 27. desember 2009 #6 Skrevet 27. desember 2009 Har han kommet hjem? Mannfolk har en tendens til å glemme tiden når de er ute sammen med kompiser. Opplevd det selv. Sagt at man skal komme hjem før midnatt men så blir kl 2, 3 og 4. Uten at man hører noe.
Gjest Gjest Skrevet 27. desember 2009 #7 Skrevet 27. desember 2009 På meg høres det ut som om han bare tok seg et velfortjent friminutt fra det klamme kvelertaket du har ham i. Menn er ikke automatisk utro, bare fordi de går ut for å trekke frisk luft... At alle trenger litt tid for seg selv og sammen med egne venner er en selvfølge. Men det er også det å si i fra at man ikke kommer hjem i løpet av natta. Har man samboer og barn får man pokker meg huske å si i fra når noe skjer. TS; Skjønner følelsene dine, vært der selv. At menn kan glemme skjer, men det skal ikke skje. Har det skjedd før? Jeg vil råde deg til å ikke være sinna når han kommer, bare la det gå. En dag tar du heller og gjør det samme tilbake. Det er den eneste tingen som får denne typen menn til å forstå.
Gjest Gjest_seriøst_* Skrevet 27. desember 2009 #8 Skrevet 27. desember 2009 På meg høres det ut som om han bare tok seg et velfortjent friminutt fra det klamme kvelertaket du har ham i. Menn er ikke automatisk utro, bare fordi de går ut for å trekke frisk luft... hva faen du snakker om? han går ut når det passer han og det gjør meg ingenting. men at han ikke kom hjem før 8 og ikke tok tlf.. hva skal jeg tro. han innrømte at han ikke hadde likt det selv! vi er gift, jeg er gravid og vi har en unge. så skal han være ute til 8 og ikke gi beskjed??
Gjest Gjest Skrevet 27. desember 2009 #9 Skrevet 27. desember 2009 Mannen kom hjem halv ni søndags morgen og fortalte at han hadde sovet hos en kompis. Kona ringte alle kompisene for å høre, åtte av dem kunne bekrefte at han hadde sovet der og to svor på at han sov fremdeles... Litt avhengig av type og forhold dere har, så er jeg enig med deg i at det er fryktelig uansvarlig å gjøre slikt. Jeg har en mann som kan finne på å sovne i fylla og komme hjem på morran. Men da vet jeg jo hvor han er hen og med hvem. Han drikker mindre og sier alltid fra med mindre han er akkurat med disse kompisene. Og da vet jeg jo. Så ja, jeg skjønner at du er sint.
Snasen Skrevet 27. desember 2009 #10 Skrevet 27. desember 2009 Jeg har en mann som kan finne på å sovne i fylla og komme hjem på morran. Men da vet jeg jo hvor han er hen og med hvem. Han drikker mindre og sier alltid fra med mindre han er akkurat med disse kompisene. Og da vet jeg jo. Så ja, jeg skjønner at du er sint. Ja, men daaasååå... Siden du kjenner dem, gjør han jo ikke noe galt.
Gjest Gjest Skrevet 27. desember 2009 #11 Skrevet 27. desember 2009 Ja, men daaasååå... Siden du kjenner dem, gjør han jo ikke noe galt. Det er du som er så superduperdeilig at ingen menn kan motstå deg og alle vi andre støgge kjerringer må sette strømlenke på dem for å beholde dem?! Var det ikke slik?
juliane Skrevet 27. desember 2009 #12 Skrevet 27. desember 2009 Hvis min hadde reist til en kompis på kvelden uten planer om å gå på byen, og ikke svarte på telefonen 06.30 om morgenen hadde ikke utroskap vært det jeg hadde vært mest redd for, hadde vært mye mer redd for at det hadde skjedd en ulykke. Syns det virker litt merkelig at utroskap tydeligvis var det eneste ts var redd for? Jeg mener voksne mennesker skal få gjøre som de vil, men man gir da beskjed når man kommer hjem mye seinere enn det man sa man skulle.
Tabris Skrevet 27. desember 2009 #13 Skrevet 27. desember 2009 Jeg kan forstå at man glemmer tiden slik at klokken plutselig er en time eller to senere enn det man hadde tenkt. Og at man da ringer eller sender en melding til partneren hjemme om at man dessverre glemte tiden, men at man nå har det så gøy at man kommer til å bli lengre/gå på byen/overnatte hos kameraten. Men hvordan kan man "glemme tiden" helt til neste morgen? Det synes jeg vitner om tankeløshet.
Gjest Gjest Skrevet 27. desember 2009 #14 Skrevet 27. desember 2009 Nå har jeg prøvd å ringe og sende sms en halvtime uten svar..... Klokka er 0630?!?!? Alt jeg tenker er at han er utro.......... [snip...] HVA SKAL JEG TRO ???? Her hopper vi til konklusjoner ser jeg. Hva i alle dager har gitt deg så liten tiltro til mannen din at du tror han er utro bare han er sein hjem? Jeez, kvinne. Ta deg sammen! Når det er sagt er det i grunnen ganske teit av mannen å være ute så seint, og det å "glemme tida" er en unnskyldning som passet best på barneskolen. Okke som. Han er hjemme nå. Det gikk bra til slutt, og du har kastet bort mange timer på å bekymre deg over en mann som etter sigende ikke var ute på vift allikevel. Neste gang han er ute anbefaler jeg deg å sove godt, og le av ham når han kommer hjem. Da føler han seg bare teit. Nå tipper jeg at han føler at du er teit.
Ellevill Skrevet 27. desember 2009 #15 Skrevet 27. desember 2009 Man glemmer ikke tiden på denne måten! Det var bare en idiotisk unnskyldning! På meg høres det ut som om han bare tok seg et velfortjent friminutt fra det klamme kvelertaket du har ham i. Menn er ikke automatisk utro, bare fordi de går ut for å trekke frisk luft... Så det er helt OK å "stikke ut en tur" på kvelden, glemme tiden til neste dag og deretter tusle hjem til kone og barn. :klø:
Renesmee Skrevet 27. desember 2009 #16 Skrevet 27. desember 2009 På meg høres det ut som om han bare tok seg et velfortjent friminutt fra det klamme kvelertaket du har ham i. Menn er ikke automatisk utro, bare fordi de går ut for å trekke frisk luft... Haha, hva vet vel vi om forholdet mellom trådstarter og mannen hennes? Utrolig dårlig gjort å "glemme tiden" slik. Jeg har opplevd det samme som trådstarter med en eks, men jeg var ikke på utrotanken. Våknet klokken 6 om morgenen og oppdaget at han enda ikke var kommet hjem. Ble helt fra meg og så for meg det verste - at han var død eller alvorlig skadet. Ringte sykehuset for å høre om de hadde fått inn noen som passet beskrivelsen. Om man har empati nok til å sette seg inn i hvordan det føles å være livende redd for at den man er glad i er alvorlig skadet eller død - da vet man bedre enn å "glemme tiden".
Henkie Skrevet 27. desember 2009 #17 Skrevet 27. desember 2009 Man glemmer ikke tiden på denne måten! Det var bare en idiotisk unnskyldning! Så det er helt OK å "stikke ut en tur" på kvelden, glemme tiden til neste dag og deretter tusle hjem til kone og barn. :klø: Glemme tiden? TS skriver ikke noe om noe tidpunkt han hadde lovet å komme hjem til, eller? Han koste seg vel sammen med kompisene Vær glad han har kompiser å kose seg sammen med!
Renesmee Skrevet 27. desember 2009 #18 Skrevet 27. desember 2009 Dummeste jeg har hørt. En voksen mann må klare å gi beskjed om når han kommer hjem når han er på byen mens hun er gravid. Det handler om respekt! 1
Ellevill Skrevet 27. desember 2009 #19 Skrevet 27. desember 2009 Mens jeg leste svaret ditt lo jeg høyt!!! Men det slår meg plutselig, kanskje du ikke mente det seriøt, kanskje var du ironisk???
Bahia Skrevet 27. desember 2009 #20 Skrevet 27. desember 2009 Jeg hadde ikke likt om min samboer ikke hadde klart å gidd lyd fra seg. Det handler ikke om at jeg hadde trodd han hadde vært utro, men om at jeg hadde vært bekymret for at noen hadde skjedd med han. Han er en voksen mann, så han kan være ute så lenge han vil for min del, men han kan gjerne si i fra sånn ca tid han kommer hjem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå