Gjest Torsten Skrevet 27. desember 2009 #1 Skrevet 27. desember 2009 Jeg lurer på flg: Hvor lang tid tar det før du er over en forelskelse, og tror du at du ville vært tiltrukket av en person du var forelseket i for 10 år siden dersom vedkommende ikke var særlig forandret.
Gjest MikeWaters Skrevet 27. desember 2009 #2 Skrevet 27. desember 2009 (endret) Jeg lurer på flg: Hvor lang tid tar det før du er over en forelskelse, og tror du at du ville vært tiltrukket av en person du var forelseket i for 10 år siden dersom vedkommende ikke var særlig forandret. Tiden det tar varierer vel, men jeg tror at en forelske kan vare livet ut i forskjellig grad hvis den pleies riktig. Vil tro de fleste forandrer seg ganske mye på 10 år, så spørs det om forandringene oppleves positivt eller negativt for mottaker. Endret 27. desember 2009 av MikeWaters
Ethereal Skrevet 27. desember 2009 #3 Skrevet 27. desember 2009 Først: Lol at dette spørsmålet er på seksualitet, ass. Dernest: Det kommer helt an på hvilken fortid jeg har med vedkommende. Er det bare en forelskelse med en person jeg ikke kan få, så tar det ikke lang tid før jeg er over han. Men hvis det er en jeg har hatt et forhold til, så kan det ta ganske lang tid. Tok ca et år før jeg var over forrige forelskelsen min. Og nei, jeg tror ikke jeg ville vært tiltrukket av en person som ikke har forandret seg på 10 år, fordi jeg mest sannsynlig har forandret meg en del. Hadde hvertfall ikke blitt tiltrukket hvis forelskelsen min fra da jeg var 8 år gammel ikke hadde forandret seg en centimeter...
Gjest Gjest Skrevet 27. desember 2009 #4 Skrevet 27. desember 2009 Først: Lol at dette spørsmålet er på seksualitet, ass. Lol at det faktisk finnes folk som skriver "lol" og "ass" Dernest, fint å se noe annet enn runketråder på dette forumet. Har ikke tiltrekning noe på dette forumet å gjøre? Med mindre den går over etter at ons'en er ferdig, kanskje? Svar til TS: Mine forelskelser går stort sett ikke over før jeg blir forelsket i en annen. Og de gangene det har skjedd har det ikke vært gjensidig forelskelse. Forelskelse og tiltrekning for meg har minimalt med utseende å gjøre. Nå har jeg vært forelsket i samme i fire år (at han har lagt på seg noen kilo spiller ingen rolle) :rødme:
Kosemose Skrevet 27. desember 2009 #5 Skrevet 27. desember 2009 (endret) Jeg lurer på flg: Hvor lang tid tar det før du er over en forelskelse, og tror du at du ville vært tiltrukket av en person du var forelseket i for 10 år siden dersom vedkommende ikke var særlig forandret. Hvis jeg fortsatt var forelsket når vi mistet kontakten og jeg ikke har fått noen negative tanker om ham i mellomtiden så tror jeg absolutt at hjertet ville banket fortere om jeg møtte igjen en jeg tidligere hadde vært veldig forelsket i. Noen forelskelser har jeg kommet rakst over og i ettertid ikke skjønt hvorfor jeg i det hele tatt var det minste sjarmert. Andre forelskelser har bleknet med tiden uten at de egentlig har "gått over", men heller fadet ut. Endret 27. desember 2009 av Kosemose
Gjest Gjest Skrevet 27. desember 2009 #6 Skrevet 27. desember 2009 Jeg lurer på flg: Hvor lang tid tar det før du er over en forelskelse, og tror du at du ville vært tiltrukket av en person du var forelseket i for 10 år siden dersom vedkommende ikke var særlig forandret. Jeg har faktisk opplevd å treffe igjen en jeg var forelsket i i ungdommen, og som var ganske forandret. Hadde lagt på seg en god del, og klippet vekk det fine lange håret jeg var så glad i. Men smilet og øynene var akkurat de samme, og det tok ikke lang tid før jeg var solgt igjen Ellers enig med det en annen skrev her, mulig det hadde vært mindre sjanse for at jeg hadde falt igjen om han hadde vært helt lik som før. Hadde han sett ut som han var ti år yngre enn han var så hadde det kanskje vært litt turnoff. La oss si at jeg hadde truffet igjen første gutten jeg likte i barneskolen, og han var helt lik? Ikke bra
Gjest Gjest Skrevet 27. desember 2009 #7 Skrevet 27. desember 2009 Det hadde ikke skjedd, JEG har forandret meg så mye på ti år. Ikke utapå men inni. Og da har jeg som regel sett andre ting en jeg så den gangen, og det er lite sjarmig. Mer sånn "Oh, glad det aldri ble!"
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå