Gå til innhold

Vil forby folk å leve

Fremhevede innlegg

Skrevet

Staten i Norge er jo så opptatt for tiden med å forby alt som er farlig. Så, vil det snart bli forbudt å leve? For å leve er jo det mest farligste av alt vi gjør. Man kan faktisk død av det, og alle lever (i hvertfall de som lever).

Videoannonse
Annonse
Gjest Syrin_Ulven
Skrevet
Staten i Norge er jo så opptatt for tiden med å forby alt som er farlig. Så, vil det snart bli forbudt å leve? For å leve er jo det mest farligste av alt vi gjør. Man kan faktisk død av det, og alle lever (i hvertfall de som lever).

Man kan dø av det? Er vel rettere å si at man VIL dø av å leve...

Gjest Gjest_Jinx_*
Skrevet

Det eneste som er sikkert i livet er at man skal dø en gang..

Man kan kanskje si at livet har en dødelighet på 100 % :fnise:

Skrevet
Det eneste som er sikkert i livet er at man skal dø en gang..

Man kan kanskje si at livet har en dødelighet på 100 % :fnise:

Den dagen folk skjønner det, blir det paniske tilstander. Folk er så panisk redd for ting de kan dø av, spesielt de sjeldne måtene. Så i redselen for å bli sprengt i lufta eller dø av kugalskap så glemmer man det skumle som sniker innpå en - alderdom. Og eneste måten å unngå den på er å stryke med av en av de andre tingene vi er så redde for. :gjeiper:

Skrevet

Ja som rakketter på nyttårsaften! Jeg liker ikke batteri.. JeG VIL HA RAKETTER :grine:

Jeg tror seriøst ikke det er pinne raketten som er problemet... problemet er at det er så mange idioter som vil skyte dem opp. Det er lov til å ha det gøy og være ansvarlig samtidig.

Regler til å skyte opp raketter (etter min mening).

- Stødig rør til å stikke dem inn i (som peker opp over btw).

- Ikke noe fylle oppskytning (men en liten knert er okay).

- Tenn lunte og løp som faen.

- Ingen små barn (i alle fall ikke uten foreldre).

Følger en disse retninglinjer så er sjansen for å skade seg minimale og det ville ikke vært forbudt til å begynne med.

Skrevet

Det finnes land som ikke har fartsgrenser og ingen reaksjon i mot promillekjøring med mindre man selv er skyld i å ha forårsaket en ulykke. Dette er også typiske land hvor drap og korrupsjon er hverdagslige hendelser. Jeg er veldig glad for at det ikke er absolutt helt fritt frem i ett og alt her....

Skrevet

Jeg synes ikke ditt spørsmål er interessant. Du peker ikke på noe konkret. Kommer bare med et vasst utspill...

Skrevet

En ting er sikkert:Det er ingen som har overlevd ennå....

Skrevet
En ting er sikkert:Det er ingen som har overlevd ennå....

Joda, det er flere milliarder av oss som har overlevd så langt. Nå venter vi bare på ungdomskilden :)

Skrevet

Hvor skal staten få pengene sine fra dersom de forbyr menneskelig eksistens? Den kan jo ikke opprettholde sin drift ved å beskatte seg selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...