Gjest Gjest_Stine_* Skrevet 27. desember 2009 #1 Skrevet 27. desember 2009 Jeg har vært sammen med kjæresten min i 7-8 mnd nå, og han er virkelig verdens beste. Elsker ham veldig høyt, og vet at han elsker meg og. Han er nå bortreist, og igår hadde jeg ei venninne og exen min(som jeg ikke hadde sett på ganske lenge). Det må nevnes at jeg og exen var venner lenge før vi ble noe mer, og fortsatte å være venner som best vi kunne etter at vi slo opp. Vi var sammen i nesten et år. Jeg, venninna mi og exen min er veldig gode venner og satt i sofaen og så på tv og hadde "massasjesirkel", altså at vi sitter på rad og masserer den foran oss(exen min var bak meg). Da vi ble lei av å massere, la jeg meg tilbake og liksom lente meg på ham. Da venninna mi gikk, bestemte exen seg for å bli litt til og vi ble liggende i den stillingen. Da venninna mi gikk oppdaget jeg at det var jo egentlig en ganske intim stilling Men jeg gjorde ingenting med det, fordi det var behagelig på en måte. Tror jeg gjorde exen til en slags erstatning for kjæresten, fordi han har vært borte en stund og jeg savner ham så mye Exen min begynte å kile meg på armen og magen, og det kom litt ut av kontroll. Det endte med litt klåing fra hans side(på puppene) før jeg etter ca 30 sek-1 min reiste meg opp og sa at jeg ikke kunne gjøre det. Det var ingen kyssing eller noe slikt, og han gikk etter at jeg hadde sagt fra. Nå er jeg rett og slett veldig bekymret. For det første så regner jeg dette absolutt som utroskap, og jeg må fortelle kjæresten om det. Dette kan selvfølgelig føre til at han slår opp med meg. For det andre så er jeg redd for at jeg har følelser for exen min(jeg elsket å ligge der i sofaen med ham, og vi har begge to savnet hverandre), og hva skal jeg gjøre i så fall?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå