Canine Skrevet 27. desember 2009 #1 Skrevet 27. desember 2009 (endret) Samboeren min er av typen som synes det er ok at jeg er den som handler julegaver til hele familien, både min og hans egen. Greit nok det, men denne julen skulle han også ha det til at jeg kjøper gaver til foreldrene til exen hans.. og der går virkelig min grense. Så nå har han furtet siden to dager før jul fordi jeg nektet å stikke innom en eller annen butikk på lille-julaften for å shoppe for han. Jeg på min side holder på mitt og nekter plent, synes det er tåpelig at han kjøper gaver til de i utgangspunktet men nok om det. Må han kjøpe gaver så kan han jammen meg kjøpe de selv, og ikke be meg om det. Så her sitter vi, to dager etter jul og han er fremdeles furten og jeg er sta .. tenker at det er nok ikke spes mange som hadde giddet å handle inn gaver til en eks. Endret 27. desember 2009 av Canine
NoAngel Skrevet 27. desember 2009 #2 Skrevet 27. desember 2009 men nok om det. Må han kjøpe gaver så kan han jammen meg kjøpe de selv, og ikke be meg om det. helt enig!! jeg hadde IKKE gjort det!
Gjest Gjest Skrevet 27. desember 2009 #3 Skrevet 27. desember 2009 What? Få fyren opp av latskapshulen sin og be han om å våkne litt opp! Det er en ting at man ikke gidder handle presangene selv, men man ber da ikke sin nåværende kjæreste om å kjøpe gaver til eksens foreldre? Og furting siden 2 dager før jul, er han 3 år? Nei TS, hold på staheten din!
Gjest brutal_mann Skrevet 27. desember 2009 #4 Skrevet 27. desember 2009 Typen din er dust som krever slik.
Gjest Gjest_Lille_* Skrevet 27. desember 2009 #5 Skrevet 27. desember 2009 Hallo i luken, hvor gammel er typen din egentlig? :slår:
Bloodless Skrevet 27. desember 2009 #6 Skrevet 27. desember 2009 Nei vet du hva, det hadde ikke jeg heller gjort. Liker å kjøpe julegaver, og hadde nok ikke hatt noe i mot å kjøpt for typen - til folk jeg kjenner og omgås - men foreldrene til x'n? Nei.
heipådeg123 Skrevet 27. desember 2009 #7 Skrevet 27. desember 2009 Hva i alle dager....? Hvorfor kjøper han fortsatt gaver til de egentlig? Hvis det er SÅ viktig får han søren meg gjøre det selv! Da får han fortsette å furte
Canine Skrevet 27. desember 2009 Forfatter #8 Skrevet 27. desember 2009 Samboeren min er 12 år eldre enn meg, så ikke noen ung fole akkurat - likevel driver han og surmuler, men det skal han heller få lov til. Synes ikke det er en spesielt tiltrekkendes egenskap, men alle har sine dårlige sider og dette er hans. Han kjøper heldigvis ikke gave til eksen selv, men foreldrene - selv om det er kjipt nok i seg selv. Årsaken er visst at han fortsatt har et godt forhold til de, og mener at det ikke er noe grunn for å kutte de ut selv om han og eks dama ikke er sammen lenge. Whatever, sier jeg.. har i allefall ingen planer om å handle gaver for han. Så får vi se om furtingen varer til nyttår.
Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2009 #9 Skrevet 30. desember 2009 La ham furte. Sannsynligvis furter han fordi han vet at han oppfører seg tåpelig...
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 14. januar 2010 #10 Skrevet 14. januar 2010 Jeg er imponert over måten du takler det på, han er veldig heldig som har en så moden og lite smålig kjæreste. Jeg hadde ikke taklet en sånn situasjon særlig bra. Du gjør rett i å ikke gi etter, la han få furte i fred
Amalie_85 Skrevet 14. januar 2010 #11 Skrevet 14. januar 2010 La han furte ja! Det er ingen nødvendighet at x familie får gaver. Her gjør vi det, men jeg har møtt de flere ganger og de gir gave til oss sammen. Så da gir vi til dem. Er så enkelt som vin eller annet liten oppmerksomhet.
Gjest brutal_mann Skrevet 14. januar 2010 #12 Skrevet 14. januar 2010 Lurer mest på hva resultatet endelig ble jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå