Gå til innhold

eksen er utro

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_ellen_*
Skrevet

I fjor var jeg sammen med en fyr, en kveld møtte jeg ham på byen med en annen dame og ble ganske sint. Han er nå sammen med henne. Men siden juli har han ringt meg nesten hver eneste helg på natten, eller sendt meg meldinger av typen "hva gjør du?"(jeg har latt være å svare hele tiden)....

Mens vi var sammen fant jeg ut passordet til mailen hans. For noen uker siden var jeg inne og sjekket, fordi jeg var nysgjerrig. Han har hatt mange samtaler med en jente fra Sverie han har møtt på en sexside. Syns det er veldig fristende å sende en anonym mail til dama hans med passordet til mailen hans, så hun kan finne ut hva slags mann hun er sammen med..

Men er dette for kjipt...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du gjorde noe galt når du gikk inn på eposten hans.

La det være med det.

Hadde du visst at han hadde hatt samleie med noen så kunne du så klart ha fortalt om det, men ikke for bare å ha chattet/mailet med noen om seksuelle ting og tang.

Husk også den nye kvinnen sannsynligvis vet at han var utro i mot deg, så hun bør vite hva hun har fått...

Skrevet

jeg syntes han får som han fortjener om du gjør dette.

jeg ville gjerne at noen skulle gjort dette for meg om det var min mann.

Skrevet

Du er ikke sammen med han. La han få privatlivet sitt i fred.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Hvem bryr seg? Han vil få pult mye uansett. Slike menn er jo de som får damer uansett ;)

Skrevet
jeg syntes han får som han fortjener om du gjør dette.

jeg ville gjerne at noen skulle gjort dette for meg om det var min mann.

Helt enig.

Skrevet

Utro menn fortjener ikke noe annet enn at dama finner det ut!

Send mailen, jeg hadde gjerne tatt imot en sånn mail om det var dama mi som var utro :)

Skrevet

Syns du bør gjøre det. Hadde satt veldig stor pris på å få vite dette selv, om jeg var dama hans.Hadde til og med svart på mailen din, og takket deg!

Skrevet

Gjør det, jeg hadde ikke hatt betenkeligheter med det iallefall.

Hun vil sikkert takke deg senere. Du redder henne kanskje fra å være sammen med en fyr som er utro mot henne

Skrevet (endret)

eh ...

Hvorfor er begrepet utroskap for det meste brukt kun i seksuelle kontekster? Er du ikke selv utro når du misbruker hans tillitt ang. passord og eposter?

Endret av BrentOrange
Skrevet
Du er ikke sammen med han. La han få privatlivet sitt i fred.

Nettopp.

Du har faktisk ikke noe med det.

Skrevet

Greit nok at hun er ferdig med han, og ikke har noe med det. Hadde likevel satt pris på om en jente hadde sagt fra til meg. Er uansett bedre å faktisk vite! OG bedre å høre det fra en ukjent enn en venn. Syns jeg.

Skrevet
Greit nok at hun er ferdig med han, og ikke har noe med det. Hadde likevel satt pris på om en jente hadde sagt fra til meg. Er uansett bedre å faktisk vite! OG bedre å høre det fra en ukjent enn en venn. Syns jeg.

Så du tror på alle ukjente der ute, som er potensielle 'ute-etter-å-lage-kvalm'? Tror blindt på de? Naivt.

Og når du evt. også får vite om at vedkommende har mesket seg med private eposter???? Jøye meg... synes jeg.

Skrevet

jeg mener at du ikke skal gjøre det, det du har funnet ut har vel ikke du så mye med.....

Skrevet

Du er vel lang mere uetisk enn det ekskjærsten din er.

Mind your own business!

Skrevet (endret)

Har du tenkt å gi ditt epost-passord til eksen din, TS, slik at han kan snoke om han er nysgjerrig, og spre ditt privatliv slik han føler for? Ikke det? Så hold deg unna eposten hans.

Endret av K.A.
Gjest Blondie65
Skrevet

Ferdig med han? Det må være dagens. Hvis hun er ferdig med han sitter hun vel ikke og snoker i hans e-post, som hun har tilegnet seg på urettmessig vis.

Og nei, jeg hadde ikke satt pris på at en eks lenge etterpå satt og leste min kjæres e-post, uansett hva det var hun fant ut. Jeg hadde sett det som en invasjon i min og min kjæres privatliv, for jeg antar at også mine e-poster hadde blitt lest. Hadde det vært mulig ville jeg anmeldt den som urettmessig leste andres e-post.

Skrevet

ikke bland deg.la han gjøre som han vil.er ikke ditt problem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...