Gjest Gjest Skrevet 26. desember 2009 #1 Skrevet 26. desember 2009 Hvordan tolker du egentlig denne sangen? Synes den er fin, men den gjør meg litt desperat, for jeg får ikke helt tak på den... http://www.musikk-guiden.net/veronica-magg...dagsbarn-lyrics
Gjest brutal_mann Skrevet 26. desember 2009 #2 Skrevet 26. desember 2009 Teksten beskriver en vanlig moderne kvinne. Fest og fyll kommer før mer jordnære ting. Utdannelse er ikke viktig da kroppen hennes skal skaffe henne en rik mann. Men som de fleste kvinner våkner hun desperat i en aldrer av 35+ og innser at planen har gått til helvete.
Gjest Gjest Skrevet 26. desember 2009 #3 Skrevet 26. desember 2009 Teksten beskriver en vanlig moderne kvinne. Fest og fyll kommer før mer jordnære ting. Utdannelse er ikke viktig da kroppen hennes skal skaffe henne en rik mann. Men som de fleste kvinner våkner hun desperat i en aldrer av 35+ og innser at planen har gått til helvete. Takk, buddy. Du gjør meg glad til sinns.
Gjest brutal_mann Skrevet 26. desember 2009 #4 Skrevet 26. desember 2009 (endret) Takk, buddy. Du gjør meg glad til sinns. Det er bare en her inne som kaller meg buddy, hvorfor tror du at jeg anser deg som en av disse? Jeg gjør jo alt annet enn nettopp det! Endret 26. desember 2009 av brutal_mann
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå