Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg føler meg i en noe spesiell situasjon jeg selv egentlig har satt meg inn i.. 31.12.07 forlovet vi oss. Han fridde og jeg sa ja. 03.08.09 forsvant ringene fra våre fingre pga dumhet..... Og tanken var at den skulle være av en liten periode.. Nå har det seg slik at denne perioden (for min del) har blitt veldig lang og jeg aner intet råd lenger. Jeg har spurt x-antall ganger om han ønsker å dele sitt liv med meg siden ringene ble tatt av og svaret er ja. Men jeg vet ikke om han tar det hiltet med at jeg faktisk ønsker ringene tilbake i vårt liv. :sjenert:

Problemet er jo å legge frem dette til han på en grei måte. Jeg stiller meg hver dag et spm: er vi ennå forlovet uten ringer på??? Jeg vet liksom ikke... Og jeg er litt pingle som ikke tør å spørre. Jegt vet ikke en gang om han tenker noe på ringene jeg... Jeg kan se på ringene i flere minutter og bare tenke.. Savne dem :sukk:

Hadde det kanskje vært dumt av meg hvis jeg "frir" igjen til han 31.12??? Vet liksom ikke hvordan jeg skal gjøre det heller. :trist: Noen råd???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor ikke bare ta på deg din ring igjen? Se om han faktisk legger merke til deg ;)

Skrevet

Hehe, ja, det er en mulighet.. men redd for reaksjonen hans liksom....

Skrevet

Alvorlig talt, hvis du ikke kan snakke med ham om dette, så burde dere ikke gifte dere. Da er dere både for umodne og har et for usikkert forhold.

Hvorfor sier du ikke: Jeg vil gjerne at vi tar på oss ringene igjen. Jeg blir usikker når situasjonen er slik den er i dag. Hva synes du om dette?

eller no' sånt

Gjest brutal_mann
Skrevet

Hverken du eller typen din er modne nok til en forlovelse. Gjør hverandre en stor tjeneste og gå fra hverandre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...