Gå til innhold

Litt teit, men alikevel..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet det er helt bortkastet, men kjenner det stikker litt i meg.

Føler alltid at mine venniner blir så god venn med de jeg er sammen med. (skriver "de" fordi det gjelder både min nåværende type og de to siste).

De trenger bare å treffes noen få ganger før det virker som om de er bestevenner og tuller og spøker, ofte på min bekostning.

De fleste av mine venniner har også meget god kontakt med mine ekser, jeg derimot snakker ikke noe med de(ex`ene)

Er ikke sjalu på den måten at jeg er redd for at det skal skje noe mellom de, for det er ikke slik (har bare en "vennine" hvor det kan bekymre meg da hun kan finne på å legge seg etter hvem som helst)Mange av de andre har også både mann og barn.

Men at det virker så lett for de å få så kjempegod kontakt, mens jeg bare sklir ut.

Jeg har ikke blitt "bestis" med noen av typene til mine venniner, ihvertfall ikke slik at jeg kan finne på å ringe til Han i stedenfor hun..

Vet ikke helt hva svar jeg håper på, hva som helst egentlig.. :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke godt å være sjalu, men dersom du vet innerst inne at du ikke har grunn til å være sjalu, og stoler 100% på kjæresten din, må du prøve å jobbe med å senke skuldrene dine. At venninnen din er løs, burde ikke gjøre noe dersom kjæresten er til å stole på.

Det er synd om det skal gå på bekostning av kjæresten din at du blir fort sjalu. Han vil jo sikkert ta godt i mot vennene dine for din skyld.

Dersom du føler deg utenfor kan du prøve å delta mer aktivt i samtalene, gjerne kjøre samme humor i retur, men pass på at det ikke synes noen bitter brodd i kommentarene.

Se på det slik: du har sikkert en mye bedre mann enn dem, ettersom alle vil bli kjent med ham :)

Lykke til :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...