Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har veldig ofte litt eller veldig røde øyne, aner ikke hvorfor? Hva kan det komme av?

Det er hvertfall ikke særlig pent, finnes det øyedråper etc å kjøpe i norge som kan hjelpe? For å bruke av og til bare.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hørt om noe som heter ClearEyes. Har ikke prøvd selv, men tror det virker. Om det er bra å bruke aner jeg heller ikke. Eh, jeg var vel egentlig ikke til så stor hjelp :sjenert:

Skrevet

Man blir fort avhengig av slike dråper. Og om du først blir avhengig og så klarer å slutte, så vil øynene antagligvis bli mer røde enn de var fra før av. Dråpene gjør at blondårene i øynene trekker seg sammen, og det vil kroppen jobbe for å motvirke = bare større blodårer/mer gjennomstrøming.

Skrevet
Jeg har veldig ofte litt eller veldig røde øyne, aner ikke hvorfor? Hva kan det komme av?

Det er hvertfall ikke særlig pent, finnes det øyedråper etc å kjøpe i norge som kan hjelpe? For å bruke av og til bare.. :)

Det kan være mange ting, vitaminmangel/dårlig kosthold, lite søvn, stress, for mye foran pc, andre underliggende sykdommer, allergi/irritasjon osv. Jeg sliter med det samme selv, jeg tar noe som heter pollendråper jeg har kjøpt på helsekost. Jeg tar kun dråper nå og da, og jeg synes det hjelper godt :)

Skrevet

Link

Du får ikke kjøpt det i norge, men linker til en ebay side der du kan kjøpe det. Det fungerer veldig bra! :)

Skrevet

Du bør heller prøve å bruk vanlige saltvannsdråper som du får kjøpt på apoteket. Tror ikke ClearEyes er så veldig bra for øynene.

Skrevet
Du bør heller prøve å bruk vanlige saltvannsdråper som du får kjøpt på apoteket. Tror ikke ClearEyes er så veldig bra for øynene.

:enig: De dråpene jeg nevner er også 100% naturlig. Uansett ville jeg oppsøkt en lege for å utelukke sykdomsrelaterte årsaker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...