Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om noen vet når det er vanlig at romjulsalget starter? Vi vurderer å ta en tur til Sverige i morgen og lurer på om det er mulig å kunne forvente romjulsalg eller om det evt blir nyttårsalg?

Og eventuelt om det er noen butikker ved grensen man får kjøpt Nespresso tilbehør? Ønsker oss nemlig oppbevaringstativ til ampullene til Nespresso maskinen vår :)

Noen som vet? :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange butikker har nok salg 28-31.12. Altså mandag til torsdag neste uke. Men vet ikke om det gjelder alle butikker. Så bare på TV at Elkjøp har romjulssalg.

Skrevet

Si fra hvis du finner noe stæsj til Nespresso-maskinen, Dine! Det ønsker vi oss også :)

Gjest lichtenstein
Skrevet

ROMjuls salg, er vel sannsynlig at det er i romjulen? Ikke etter nyttår..

Skrevet
Jeg lurer på om noen vet når det er vanlig at romjulsalget starter? Vi vurderer å ta en tur til Sverige i morgen og lurer på om det er mulig å kunne forvente romjulsalg eller om det evt blir nyttårsalg?

Og eventuelt om det er noen butikker ved grensen man får kjøpt Nespresso tilbehør? Ønsker oss nemlig oppbevaringstativ til ampullene til Nespresso maskinen vår :)

Noen som vet? :sjenert:

Romjulssalget er allerede begynt i Sverige, det begynte i går. Etter nyttår blir det nyttårssalg og da settes prisen ofte ytterligere ned.

Skrevet
ROMjuls salg, er vel sannsynlig at det er i romjulen? Ikke etter nyttår..

Jo tusen takk for veldig god informasjon du... Var en dato jeg var ute etter

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...