Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg tok highlights, striper om du vil, i håret mitt i Juni. Jeg synes ikke at det var noe som var spesielt fint på meg. Jeg er rimelig mørk i håret, og frisøren insisterte på lyse striper - som jeg ikke liker. Nå har jeg ca 5 cm ettervekst og hadde planer om å bare la håret vokse og klippe det. MEN det ser helt sykt ut :fnise: ..

.. så det jeg da lurer på er, kan man farge hele håret i min opprinnelige farge så stripene ikke vises lengre? I påvente på at håret mitt skal vokse ut igjen, evnt kan man 'ta bort' stripene ved avfarging e.l?? Noen som har noen idèer her? :lete:

Endret av Canine
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror jeg hadde farget håret (hos frisøren) i en farge som var lik min egen. Strpene vil nok synes noe i mellom, men det blir nok myebedre enn det er nå :)

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Jeg tok highlights, striper om du vil, i håret mitt i Juni. Jeg synes ikke at det var noe som var spesielt fint på meg. Jeg er rimelig mørk i håret, og frisøren insisterte på lyse striper - som jeg ikke liker. Nå har jeg ca 5 cm ettervekst og hadde planer om å bare la håret vokse og klippe det. MEN det ser helt sykt ut :fnise: ..

.. så det jeg da lurer på er, kan man farge hele håret i min opprinnelige farge så stripene ikke vises lengre? I påvente på at håret mitt skal vokse ut igjen, evnt kan man 'ta bort' stripene ved avfarging e.l?? Noen som har noen idèer her? :lete:

Klart du kan farge hele håret i din opprinnelige farge. Gå til frisøren å få dette gjort, eller finn en farge i butikken som er tilnermet din egen å gjør dette hjemme.

Skrevet

Puh, det var godt å høre. Har aldri farget håret før, eller behandlet det så var i grunn litt redd for at håret skal bli skikkelig tørt og fælt etter farging. Tror nok at det må bli hos frisøren, er redd for å ødelegge fargen helt om jeg gjør det hjemme - spesielt med tanke på at det allerede er lyse striper i håret nå

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...