Canine Skrevet 26. desember 2009 #1 Skrevet 26. desember 2009 (endret) Jeg tok highlights, striper om du vil, i håret mitt i Juni. Jeg synes ikke at det var noe som var spesielt fint på meg. Jeg er rimelig mørk i håret, og frisøren insisterte på lyse striper - som jeg ikke liker. Nå har jeg ca 5 cm ettervekst og hadde planer om å bare la håret vokse og klippe det. MEN det ser helt sykt ut .. .. så det jeg da lurer på er, kan man farge hele håret i min opprinnelige farge så stripene ikke vises lengre? I påvente på at håret mitt skal vokse ut igjen, evnt kan man 'ta bort' stripene ved avfarging e.l?? Noen som har noen idèer her? Endret 26. desember 2009 av Canine
Gjest yojo Skrevet 26. desember 2009 #2 Skrevet 26. desember 2009 Tror jeg hadde farget håret (hos frisøren) i en farge som var lik min egen. Strpene vil nok synes noe i mellom, men det blir nok myebedre enn det er nå
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 26. desember 2009 #3 Skrevet 26. desember 2009 Jeg tok highlights, striper om du vil, i håret mitt i Juni. Jeg synes ikke at det var noe som var spesielt fint på meg. Jeg er rimelig mørk i håret, og frisøren insisterte på lyse striper - som jeg ikke liker. Nå har jeg ca 5 cm ettervekst og hadde planer om å bare la håret vokse og klippe det. MEN det ser helt sykt ut .. .. så det jeg da lurer på er, kan man farge hele håret i min opprinnelige farge så stripene ikke vises lengre? I påvente på at håret mitt skal vokse ut igjen, evnt kan man 'ta bort' stripene ved avfarging e.l?? Noen som har noen idèer her? Klart du kan farge hele håret i din opprinnelige farge. Gå til frisøren å få dette gjort, eller finn en farge i butikken som er tilnermet din egen å gjør dette hjemme.
Canine Skrevet 26. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 26. desember 2009 Puh, det var godt å høre. Har aldri farget håret før, eller behandlet det så var i grunn litt redd for at håret skal bli skikkelig tørt og fælt etter farging. Tror nok at det må bli hos frisøren, er redd for å ødelegge fargen helt om jeg gjør det hjemme - spesielt med tanke på at det allerede er lyse striper i håret nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå