Gå til innhold

Gull til en pakistaner

Gjest Kjetil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

"Aslam Ahsan mottar H.M. Kongens fortjeneste blant annet på grunnlag av sitt arbeid med å arrangere jul for eldre og enslige nordmenn i 20 år."

Fyyyyyyyyyyysh!!! Se hva han har gjort! La oss kneble ham, sparke ham, og sende ham på første og beste luftballong tilbake til pakkisland!!! :snurt:

Ærlig talt. Det måtte en utlending til for at enslige og eldre mennesker i lørenskogsområdet skulle få en måte å feire jul på de også. Hva sutrer du for, mannen fortjener medaljen og alt som hører med. Han gjør en fantastisk ting for mange mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner godt at han får den medaljen.

Hadde det ikke vært for Aslam Asham, ville det vært MANGE som ikke hadde fått en verdig julefeiring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel fortjent! All respekt til han for å bidra med så mye til trengende medmennesker. :)

Tråden i seg selv burde vel egentlig vært stengt/slettet pga budskapet ts prøver å gi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Aslam Ahsan mottar H.M. Kongens fortjeneste blant annet på grunnlag av sitt arbeid med å arrangere jul for eldre og enslige nordmenn i 20 år."

Fyyyyyyyyyyysh!!! Se hva han har gjort! La oss kneble ham, sparke ham, og sende ham på første og beste luftballong tilbake til pakkisland!!! :snurt:

Ærlig talt. Det måtte en utlending til for at enslige og eldre mennesker i lørenskogsområdet skulle få en måte å feire jul på de også. Hva sutrer du for, mannen fortjener medaljen og alt som hører med. Han gjør en fantastisk ting for mange mennesker.

:fnise:

Helt enig, den fotjener han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne fortjener han i aller høyeste grad, og jeg tenkte med det samme jeg leste trådens navn at det måtte handle om ham og den innsatsen han har gjort i alle disse årene.

Vi trenger flere slike mennesker!

Tror forøvrig ikke nødvendigvis at ts er uenig, jeg tror hun prøver å lage en tråd hvor hun vil lure 'rasistene' til å bite på. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne fortjener han i aller høyeste grad, og jeg tenkte med det samme jeg leste trådens navn at det måtte handle om ham og den innsatsen han har gjort i alle disse årene.

Vi trenger flere slike mennesker!

Tror forøvrig ikke nødvendigvis at ts er uenig, jeg tror hun prøver å lage en tråd hvor hun vil lure 'rasistene' til å bite på. :fnise:

Et heller mislykket forsøk :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har veldig respekt for det arbeidet Aslam Ahsan har gjort i Norge og synes han fullt ut fortjener denne påskjønnelsen

:tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Dette er en gjennomført politisk korrekt handling som er gitt hovedsaklig på grunn av at Ahsan er pakistaner og medlem av Arbeiderpartiet.

Den hvite Fremskrittspartipolitikeren Henning Holstad har arrangert alternativ jul for narkomane og fattige i over 40 år. Vær sikker på at han aldri får noen medalje fra pk-eliten.

http://www.frie-ytringer.com/2009/12/25/he...alternativ-jul/

Innlegget er endret som ledd i rydding.

Phaedra,mod

Endret av Phaedra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han forstår ikke at også kongehuset er politisk korrekt. Han forstår ikke mentaliteten bak å gi kongens fortjenestemedalje til svartinger først og fremst fordi de er svartinger. Forstår ikke du det?

Kan det ikke være fordi han har arrangert jul for de som ikke har noen i årevis? MÅ det være fordi han er 'svart'.

Jeg prøver så godt jeg kan på søtfronten, men jeg er dessverre også sensurert og forvist på grunn av mine innvandringspoltiske meninger. Derfor har jeg heller ingen glassko å tilby Askepott. :(

Det kan hende det ikke er meningene dine, men måten du bombarderer trådene med dem, enten tråden handler om innvandring eller ikke.

Jeg deler i stor grad ditt syn på innvandringspolitikken, og jeg ytrer det også, titt og ofte, men jeg har tilgode å bli utestengt pga av det

Den hvite Fremskrittspartipolitikeren Henning Holstad har arrangert alternativ jul for narkomane og fattige i over 40 år. Vær sikker på at han aldri får noen medalje fra pk-eliten.

Kanskje noen burde pirke borti kongen litt og peke på denne mannen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan snørrungene vennligst finne seg et rom slik at vi voksne kan diskutere?

Takk.

Dette er en gjennomført politisk korrekt handling som er gitt hovedsaklig på grunn av at Ahsan er pakistaner og medlem av Arbeiderpartiet.

Trodde ikke straffedømte pleide å få fortjenestemedaljer jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...