EmmaK Skrevet 25. april 2002 #1 Skrevet 25. april 2002 Kan noen svare meg på hvorfor ALLE (?) gutter liker tanken på å ha to jenter på samme tid???
Cassandra Skrevet 25. april 2002 #3 Skrevet 25. april 2002 ALLE gutter liker ikke tanken på å ha to kvinner på samme tiden. Det er en fantasi sikkert veldig mange har, men det ikke dermed sagt at de ville gjort noe med det. Jeg vet i alle fall at min samboer ikke drømmer om å ha to kvinner. Han synes det er MER enn NOK med meg Han sier at det ikke kan være enkelt å ha det presset på seg til å skulle tilfredstille to Sex er faktisk hellig hos mange menn også... som det er hos mange kvinner. Du må ikke generalisere slik vet du.12
maverick Skrevet 26. april 2002 #4 Skrevet 26. april 2002 Cassandra, menn har en spesiell evne til å uttrykke hva som er såkalt "politisk korrekt" overfor kvinner som forventer den holdningen til slike temaer Hva vi tenker inni oss, forblir en hemmelighet.... Vis meg den mann, hvis muligheten hadde vært tilstede, og som var fri og ikke såret noen, som hadde sagt nei til to kvinner på en gang... 1
MissiS Skrevet 26. april 2002 #5 Skrevet 26. april 2002 Helt enig!!! Hva de sier er en ting, hva de mener er noe annet... Sliter du med dette, EmmaK? Har din Kjære ytret ønske om dette i det siste? Hva med å utfordre noen av gutta her inne til å svare...?
Amarone Skrevet 26. april 2002 #7 Skrevet 26. april 2002 Kjæresten min sa han foretrakk det som en fantasi. Og det var etter at jeg hadde stilt meg åpen for å prøve, Maverick... Amarone
Cassandra Skrevet 26. april 2002 #8 Skrevet 26. april 2002 Jeg tror nok min kjære har et veldig spesielt syn på dette med sex. Han ønsket ikke ha sex før han fant den rette. Og den rette det er meg Så fri og singel eller "bastet og bundet" så drømmer ikke han om å ha to kvinner. 12
Gjest Anonymous Skrevet 26. april 2002 #9 Skrevet 26. april 2002 Samboeren min sier at han ikke tenner på to jenter. Jeg har foreslått for han å ta med en jente i en trekant, men han vil ikke. Han sier det er nok med meg. Hvis han hadde fantasert om det i hemmmelighet, ville han vel ha sagt ja til tilbudet? -milly
Arnie Skrevet 26. april 2002 #10 Skrevet 26. april 2002 Vel - ikke nødvendigvis? Jeg har / har hatt flere fantasier som jeg slett ikke ønsker som noe annet enn fantasier. Er ikke det ganske vanlig da?12
Gjest Anonymous Skrevet 26. april 2002 #11 Skrevet 26. april 2002 Jo, det er sant... Men når jeg forteller han at jeg tenner på å ha sex med en annen jente og han, og han ikke tørr å innrømme ovenfor meg at han også fantaserer om det, syns jeg det høres litt merkelig ut... Og vi har et ganske åpent sexliv ellers. Forteller hverandre hva vi fantaserer om, og er ikke redd for å prøve nye ting. -milly
maverick Skrevet 26. april 2002 #12 Skrevet 26. april 2002 Jeg mener absolutt ikke at man uten videre skal inkludere sin egen kvinne, i en trekant med kvinne nr 2. Slike konstellasjoner kan gi uønskede "bieffekter" på forholdet, som ødelegger andre ting av betydning for forholdets framtid. Derfor er det snakk om å prioritere fantasien vekk, fordi man gjerne vil holde på forholdet. Menn vurderer selv om hans kvinne "tåler" en slik seanse, eller ikke. Men at det er en fantasi som alle menn gjerne vil oppleve med to "fremmede" kvinner, hvis han er fri til det, kan det ikke være tvil om....
Gjest sexysadie Skrevet 26. april 2002 #13 Skrevet 26. april 2002 Kan være at ikke alle menn fantaserer om d, men jeg kunne godt tenkt meg to menn samtidig uansett jeg da! D tror jeg hadde vært mere som grisedeilig!
Sørlandsjenta02 Skrevet 13. juni 2020 #14 Skrevet 13. juni 2020 På 25.4.2002 den 20.10, EmmaK skrev: Kan noen svare meg på hvorfor ALLE (?) gutter liker tanken på å ha to jenter på samme tid??? Det er ikke bare gutter som liker dette. Jeg synes det er fantastisk å ha sex med en gutt og en jente på samme tid. The best from both Worlds. Det er også moro med to gutter samtidig.
Gjest Tranma Skrevet 13. juni 2020 #15 Skrevet 13. juni 2020 Det er mye bedre med to menn. Da får jeg ekte vare i begge hull samtidig. Det er godt det!
Sørlandsjenta02 Skrevet 13. juni 2020 #16 Skrevet 13. juni 2020 3 minutter siden, Tranma skrev: Det er mye bedre med to menn. Da får jeg ekte vare i begge hull samtidig. Det er godt det! Enig i at det er fantastisk, men deilig å leke med andre jenter også
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #17 Skrevet 13. juni 2020 Biologisk tror jeg. Den primitive hjernen gir input om å befrukte flere damer samtidig. Altså ingen rasjonell forklaring. Den moderne hjernen ønsker ikke det. Anonymkode: f9507...d18
Ansagt Skrevet 13. juni 2020 #18 Skrevet 13. juni 2020 Fantasien handler ikke om å tilfredsstille to kvinner. Den handler om å bli dyrket selv seksuelt og BLI tilfredsstilt på et høyere nivå. To kvinner som nyter deg og stimulerer flere steder samtidig. Bare tanken på å bli sugd og rimmet samtidig gjør meg steinhard! Fylle opp den ene mens man har munnen full av den andre osv... De kjemper kanskje litt om å få ha penisen din, tar turerer, om å gjøre å stimulere deg best liksom. Den ene drar det lengre enn den andre og kanskje få gjøre litt ekstra skitne greier.. Å se at de koser seg litt med hverandre også, utrolig visuelt tennende! Whats not to like🤷♂️
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 #19 Skrevet 14. juni 2020 På 25.4.2002 den 22.27, Cassandra skrev: ALLE gutter liker ikke tanken på å ha to kvinner på samme tiden. Det er en fantasi sikkert veldig mange har, men det ikke dermed sagt at de ville gjort noe med det. Jeg vet i alle fall at min samboer ikke drømmer om å ha to kvinner. Han synes det er MER enn NOK med meg Han sier at det ikke kan være enkelt å ha det presset på seg til å skulle tilfredstille to Sex er faktisk hellig hos mange menn også... som det er hos mange kvinner. Du må ikke generalisere slik vet du.12 Det finnes nok menn som ikke tenner på denne tanken, men det er en av de vanligste fantasiene menn har. Men å tenne på tanken er ikke det samme som å ønske at det skal skje i virkeligheten. Det er ikke usannsynlig at mannen din liker denne tanken, at han ikke ønsker å gjøre dette i virkeligheten stemmer nok, men denne fantasien vil han ikke dele med deg om du tolker det som at du ikke er nok for han. Det har ingenting med deg å gjøre. Anonymkode: 3ab14...8a5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå