Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En 1000 ml flaske med hårkuren Fudge Dynamite koster 30 pund hos Lookfantastic. En 150 ml tube koster ca 12 pund hos Feelunique. Hvis jeg bestiller tre litersflasker blir totalsummen med frakt og minus rabatt, 93 pund. Men nå kommer jo moms og tollavgift i tillegg, hvil det lønne seg når man leggger til de utgiftene? Jeg er klar over at jeg burde kunne regne ut dette selv, men jeg har ekstrem dyskalkuli, d.v.s problemer med selv enkle regnestykker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lønne seg i forhold til hva? Lookfantastic er billigere enn feelunique, pga størrelsen på flaskene og pris på dem.

Totalprisen på de tre flaskene fra lookfantastic vil komme på ca 1200 kroner, alt medregnet.

Gjest Gjest_Gunda_*
Skrevet
En 1000 ml flaske med hårkuren Fudge Dynamite koster 30 pund hos Lookfantastic. En 150 ml tube koster ca 12 pund hos Feelunique. Hvis jeg bestiller tre litersflasker blir totalsummen med frakt og minus rabatt, 93 pund. Men nå kommer jo moms og tollavgift i tillegg, hvil det lønne seg når man leggger til de utgiftene? Jeg er klar over at jeg burde kunne regne ut dette selv, men jeg har ekstrem dyskalkuli, d.v.s problemer med selv enkle regnestykker.

Feelunique refunderer evt. utlegg du får til moms/ fortollingsgebyr.

Betal og scann kvitteringen på mail. :regn: Det gjør forøvrig også Strawberrynet.com. Du finner mange tråder/ innlegg om dette her på forumet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...