Gjest Gjest Skrevet 26. desember 2009 #1 Skrevet 26. desember 2009 En 1000 ml flaske med Fudge Dynamite koster 30 pund hos Lookfantastic. En 150 ml tube koster ca 12 pund hos Feelunique. Hvis jeg bestiller tre litersflasker blir totalsummen med frakt og minus rabatt, 93 pund. Men nå kommer jo moms og tollavgift i tillegg, hvil det lønne seg når man leggger til de utgiftene? Jeg er klar over at jeg burde kunne regne ut dette selv, men jeg har ekstrem dyskalkuli, d.v.s problemer med selv enkle regnestykker.
Quirky Skrevet 26. desember 2009 #2 Skrevet 26. desember 2009 Du vil spare en del på det, totalsummen for de tre litersflaskee vil komme på rundt 1200 kr (inkludert 25% moms og fortollingsavgift), samme mengde bestilt som 150-ml-flasker fra Feelunique vil koste deg over 2000 kr (tre liter= 20 flasker a 150 ml). Tror faktisk jeg skal bestille to-tre flasker selv, var ikke klar over hvor mye jeg kunne spare, og jeg bruker denne kuren mye. Denne er nyttig når du vil finne ut om netthandel lønner seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå