Gjest Gjest Skrevet 26. desember 2009 #1 Skrevet 26. desember 2009 Hvilke produkter er de ultimate HG for deg? Trenger ny kosmetikk, og vil ha det beste. Hudpleie ansikt? Hudpleie kropp? Hår? Makeup?
Gjest Armule Skrevet 26. desember 2009 #2 Skrevet 26. desember 2009 Jeg har nettopp gått helt bort ifra superdårlige og billige merker man får kjøpt i dagligvaren og også de dårlige superdyre merkene på Estethique. Kjøper det meste over e-bay Per idag bruker jeg merket Decleor. Deres Foaming Cleanser for alle hudtyper, hydrafloral kremen, ylang-ylang nattkrem og neroli-serumet ved behov! I tillegg har jeg hydrafloral fuktmaska som er genial, übermyk hud etterpå! :D I tillegg har jeg også MD Formulations Face and Body Scrub. Den er bare helt genial! Bruker den når jeg er i dusjen, 3-4 ganger i uka og for det meste i ansiktet. Skikkelig drøyt produkt som du kommer til å ha leeenge. Fjerner døde hudceller fantastisk bra og man får en skikkelig fin glød etterpå Kroppspleie har jeg lite av, men fikk flere body butters i julegave så der er jeg sikra! Blitt veldig kresen på produkter jeg bruker i ansiktet, men ikke så mye ellers på kroppen. Men Decleor anbefales virkelig! Skal kjøpe noen masker jeg har hatt lyst på der på nyåret I håret bruker jeg organiske shampoer og balsamer. Av den enkle grunnen at de fleste dagligvarehandelproduktene og også mange frisørprodukter inneholder et stoff som heter SLS og gjør at produktet skummer så mye som de gjør! Kan gjøre at hodebunnen blir skikkelig irritert, flassende, stram, osv.. Jeg er veldig glad i John Masters Organics, håret blir fantastisk mykt og lett selv om jeg har tykt hår. Ellers har jeg prøvd Avalon (fra iherb.com) som også fungerer ganske bra! Ikke fullt så mykt hår, men det gjør absolutt ingenting! håret føles ikke som høy heller akkurat ;p Sminke bruker jeg ikke så ufattelig mye av egentlig. men har skaffa meg mineralpudder fra Tikei som er kjempebra. Mascaraen er fra Clinique og er skikkelig morsom - den tåler absolutt alt og er vannfast men allikevel kan man fjerne den uten øyesminkefjerner! Når jeg skal på fest bruker jeg urban decay primer potion før øyenskygge.. Og jeg har fått tak i to palletter fra Coastal Scents med 88 farger i hver, en med masse forskjellige farger og en i mer nøytrale farger. Fungerer fantastisk bra med primer :D Sånn! tror jeg begrenser meg til det her Om du har noen spørsmål bare skyt!
Gjest Raptuza Skrevet 26. desember 2009 #4 Skrevet 26. desember 2009 Favorittar for meg: Dusjolje Natkrem som dagkrem om vinteren Ansiksolje Sminkefjernar i geleform Lancome foundations Parfymen Eau de Star, Thierry Miugler Frisørshampo Håndkrem m dødehavsmineraler Kroppsolje
L'anémone sylvie Skrevet 26. desember 2009 #6 Skrevet 26. desember 2009 Mine favoritter <3 : Ansiktsrens: Special Cleansing Gel fordi den renser bra (også øyesminke) samtidig som den er skånsom mot huden. Nattkrem: Bruker Hydra Floral masken fra Decleor Peeling: MD Face&Body Scrub. Elsk! Everyday Minerals var yndlingsfoundationen min, men ganske sikker på at den ga meg kviser. Ikke alle som reagerer slik, så verdt å prøve :-) Øyenskygge: Estee Lauder og Dior Leppepomade fra merket Lavera, kjempegod! Fåes på helsekosten. Favoritt-body lotionen min kommer fra merket SPA (høy og smal lyseblå flaske, fåes på Kicks). Har enda ingen favoritter innen dagkrem, ansiktsvann, serum, shampo eller balsam.
mari4ever Skrevet 26. desember 2009 #7 Skrevet 26. desember 2009 Hvilke produkter er de ultimate HG for deg? Trenger ny kosmetikk, og vil ha det beste. Hudpleie ansikt? Hudpleie kropp? Hår? Makeup? hudpleie: Declèor og Matis:) Babor har en fantastiskt krem som heter moist compelx; gir intensivt med fukt, lukter nydelig og huden blir ikke mer blank av denne Kropp: Matis sin vanlige body lotion Hår: SP wella sensetive hodebunn, ett eller annet. håret blir fint og mykt=) Makeup: Sheseido smooting skin compact powder. får fantastiskt fin hud. jevn, matt og ser helt naturlig ut. dekker bra. Et kompakt pudder concealer: lily lolo mineral cosmetics i fargen blondie. dekker utrolig bra. (prøvde foundationen men anbefales ikke, dekker ingenting.)
L'anémone sylvie Skrevet 26. desember 2009 #8 Skrevet 26. desember 2009 Makeup: Sheseido smooting skin compact powder. får fantastiskt fin hud. jevn, matt og ser helt naturlig ut. dekker bra. Et kompakt pudder Hvor selger de Shiseido? Vet de solgte på Cubus før, men ikke nå lenger :-( Hadde en foundation derfra en gang som jeg var så glad i!
pittie Skrevet 26. desember 2009 #9 Skrevet 26. desember 2009 (endret) Jeg kjøpte ett shiseido produkt på estetique for en stund siden. Søkte = http://www.esthetique.no/Merkeguide/Produk...query=shieseido Endret 26. desember 2009 av pittie
Gjest Nanette Skrevet 26. desember 2009 #10 Skrevet 26. desember 2009 Hvilke produkter er de ultimate HG for deg? Trenger ny kosmetikk, og vil ha det beste. Hudpleie ansikt? Hudpleie kropp? Hår? Makeup? Hudpleie ansikt: Decleor sine balmer, Dermalogica special cleansing gel, Rispeelingen til Dermalogica, Hydra Floral krem og bruker Matis nattkrem og øyekrem. Kropp: Er glad i bodybutter fra bodyshop bl a. Bruker mye forskjellig. Hår: Tigi og Redken Makeup: Chanel og Guerlain pluss Lancome juicy tubes.
~Maja~ Skrevet 26. desember 2009 #11 Skrevet 26. desember 2009 Hvilke produkter er de ultimate HG for deg? Trenger ny kosmetikk, og vil ha det beste. Hudpleie ansikt? Hudpleie kropp? Hår? Makeup? Hudpleie ansikt: bruker kun fuktighetskrem i ansiktet - dersom det kan kalles for hudpleie. Da går det i Piz Buin After Sun. Funker veldig bra på min dehydrerte (som jeg nettopp har lært) hud. Hudpleie kropp: bruker ikke noe på kroppen, annet enn After Sun om sommeren. Kanskje en sjelden gang en eller annen skrubb i dusjen. Hår: Kerastase Bain Gommage shampo (bruker ikke balsam) - har psoriasis i hodebunnen og denne er den eneste som funker. Ellers Nivea Diamond Gloss hårspray, Nivea Diamond Gloss glansespray og Toni&Guy tørrshampo. Make-up: I.D. mineralpudder, Sephora blush/bronzer, Sephora plump-up lipgloss og øyenskygger/kajaler fra Bourjois Paris. Favorittmascaren gikk nettopp ut av produksjon, så jeg leter enda etter en som er like god.
mari4ever Skrevet 27. desember 2009 #12 Skrevet 27. desember 2009 Hvor selger de Shiseido? Vet de solgte på Cubus før, men ikke nå lenger :-( Hadde en foundation derfra en gang som jeg var så glad i! åh? husker du navnet på denne foundationen? de har mange fantastiske produkter:) Jeg vet de har sheseido i parfymelle her vertfall,i stavanger. Esthetique har sheseido muligens de og.
L'anémone sylvie Skrevet 27. desember 2009 #13 Skrevet 27. desember 2009 åh? husker du navnet på denne foundationen? de har mange fantastiske produkter:) Jeg vet de har sheseido i parfymelle her vertfall,i stavanger. Esthetique har sheseido muligens de og. Tror det var dual balancing ettellerannet. Den ga masse fukt samtidig som den satt veldig godt. Ble ikke supershiny, men huden så fuktet ut. Dekket bra også! Høres jo ut som den perfekte foundation dette, og det var den for meg også. Men de har ikke Shiseido på Esthetique her :-( Får sende en mail til de og spørre hvilke Esthetiquer de har det.
mari4ever Skrevet 27. desember 2009 #14 Skrevet 27. desember 2009 Tror det var dual balancing ettellerannet. Den ga masse fukt samtidig som den satt veldig godt. Ble ikke supershiny, men huden så fuktet ut. Dekket bra også! Høres jo ut som den perfekte foundation dette, og det var den for meg også. Men de har ikke Shiseido på Esthetique her :-( Får sende en mail til de og spørre hvilke Esthetiquer de har det. ja send mail å spør=) http://no.strawberrynet.com/makeup/shiseid...n/68719/#DETAIL Dual balance:) pleide å bruke denne før, men skin smooting compact er enda bedre enn dual balance Parfymelle pleier å ha merket sheseido vet jeg. prøv der:)
L'anémone sylvie Skrevet 27. desember 2009 #15 Skrevet 27. desember 2009 pleide å bruke denne før, men skin smooting compact er enda bedre enn dual balance Parfymelle pleier å ha merket sheseido vet jeg. prøv der:) Tusen takk :-) Hvorfor er skin smoothing compact bedre, dekker den mer? Holder lenger?
Lillaa Skrevet 27. desember 2009 #16 Skrevet 27. desember 2009 Ansikt: Rens fra MD og toner fra enten MD eller Decleor (har en sterkere fra MD og en mildere fra Decleor som jeg bruker enten morgen eller kveld etter behov). Har også en toner fra Shiseido som jeg bruker så og si daglig. Fuktighetskrem me solfaktor fra MD på dagtid og har prøvd balm fra Decleor på natta. Har også prøvd talgreduserende olje fra Decleor, men den er for dyr for meg som student. Kropp: VIC fuktighetskrem m/Aloe Vera eller Spenol på kroppen. Får lett tørre hender, bruker enten en Cold Creme fra Avene (kjøpt på apoteket) eller Aloe Propolis Creme fra Forever (homeparty-produkt). Disse bruker jeg også på tørre albuer, arr og andre tørre flekker. Sminke: Diorshow-mascara, kajal fra Lancôme og brynsblyant fra Dior er favoritter. Skal prøve ut id-foundation nå på nyåret.
mari4ever Skrevet 28. desember 2009 #17 Skrevet 28. desember 2009 Tusen takk :-) Hvorfor er skin smoothing compact bedre, dekker den mer? Holder lenger? Skim smoothing compact er et kompakt pudder, altså en et pudder men dekker som en foundation. det jevner ut tørrhetsflekker, røde partier, kviser og dekker som en concealer, samtidtig som det matter ned t-zonen veldig bra, og holder seg matt utover dagen. pluss: det ser så jevnt og fint ut. det ser ikke ut som du har make up på, helt naturlig; noe som er veldig viktig for meg:) beklage for dårlig forklaring, men e ikje så flinke te å beskriva ting. mitt tips e å gå i ein parfymelle butikk å få testet det ut sjøl på huden. du kommer til å elske det!
Quirky Skrevet 28. desember 2009 #18 Skrevet 28. desember 2009 (endret) Hudpleie: Ansikt: Facial Cleanser fra MD Formulations Continious Renewal Serum, også fra MD Formulations. Jojobaolje Ny favoritt: Ylang Ylang night balm fra Decleor Leppepomader fra Decleor Grønnleire (til ansiktsmaske) Syrer fra Skinlaboratory Skin Prep Scrub fra Dermalogica Precleanse fra Dermalogica Kropp: Ren mandelolje Buffy body butter fra Lush (GENIAL, peeler og fukter samtidig) SpaCloth peelingvott Vanilla Delite body lotion fra Lush Hår: Fudge Dynamite hårkur Torture Tonic balsam, også fra Fudge Sjampo for følsom hodebunn fra Vichy Tigi Manipulator stylingpaste Hard Head hårspray, også fra Tigi Tangle Teezer hårbørste Straight Line fra Redken (varmebeskyttende produkt) All Soft Heavy Cream fra Redken Makeup: Lancome Krayon Khol (vannfast) Leppestifter fra Estee Lauder Øyenskygger og neglelakk fra Chanel Øyenskygger fra Estee Lauder Diorshow mascara (vannfast) Dior Forever foundation Primer fra Guerlian Leppestiftprimeren KissKiss, også fra Guerlian Leppestiftsealer fra Benefit (She-laq) Urban Decay Primer Potion Endret 28. desember 2009 av Quirky
-littleme- Skrevet 28. desember 2009 #19 Skrevet 28. desember 2009 (endret) Hvilke produkter er de ultimate HG for deg? Trenger ny kosmetikk, og vil ha det beste. Hudpleie ansikt? Hudpleie kropp? Hår? Makeup? Hudpleie, ansikt: Miranda's Dead Sea Face Scrub Hudpleie, kropp: The Body Shop Coconut Body Butter Hår: Shampoo, balsam og hårkur fra Aussie (Miracle Moist fordi jeg har slitt hår) Makeup: ID Bare Minerals Foundation Endret 28. desember 2009 av -littleme-
Lilandry Skrevet 28. desember 2009 #20 Skrevet 28. desember 2009 Mine favoritter; Decleòr Rensegel. Decleòr Hydra Floral Cream. Balmene og serum fra Declèor, mest Ylang Ylang. MD Face and Body Scrub (min favoritt i maaaangen år). MD Facial Cleanser. MD Serumet (husker ikke navnet). MD Fuktighetskrem for alle hudtyper (husker ikke navnet). Bed Head sjampo og balsam, enten den rosa eller orange. Redken Extreme produktene. Osis+ Dust It. Sminke fra Tikei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå