Gjest Gjest Skrevet 26. desember 2009 #1 Skrevet 26. desember 2009 Noen som skal se kino i julen, eller som har sett noen filmer alt som de kan anbefale? Jeg har litt lyst til å se både Avatar, Lourdes og den Sherlock Holmes-filmen. Men er veldig usikker på hva jeg skal velge.
Gjest Armule Skrevet 26. desember 2009 #2 Skrevet 26. desember 2009 Jeg har tenkt å se Sherlock Holmes! Gleder meg ganske til den Ellers så jeg Avatar for ikke så lenge siden. Selv om handlinga er veldig banal og altfor amerikansk, er det en perfekt kinofilm! Visuelt sett er den bare helt nydelig og de tre timene går veldig fort!
Gjest Gjest Skrevet 26. desember 2009 #3 Skrevet 26. desember 2009 Ellers så jeg Avatar for ikke så lenge siden. Selv om handlinga er veldig banal og altfor amerikansk, er det en perfekt kinofilm! Visuelt sett er den bare helt nydelig og de tre timene går veldig fort! Så du den i 3D? Har aldri sett kino med 3D-briller, og er usikker på hva jeg skal velge. Ser den går både i 3D og 2D i Oslo. Får man briller på kinoen? Eller koster det ekstra?
Gjest Armule Skrevet 26. desember 2009 #4 Skrevet 26. desember 2009 Så du den i 3D? Har aldri sett kino med 3D-briller, og er usikker på hva jeg skal velge. Ser den går både i 3D og 2D i Oslo. Får man briller på kinoen? Eller koster det ekstra? Nei, gjorde ikke det! Aner ikke om det var 3D-forestilling heller Men jeg veit at man som regel får utlevert inkludert i prisen slike briller om man vil ha! Nå veit jeg ikke hvordan det virker lengre, men å se en film i rødt/blått er ikke så veldig morsomt synes jeg.. Kan hende de har oppgradert teknikken for alt jeg veit, da! Hehe
Gjest Fugl Fønix Skrevet 27. desember 2009 #5 Skrevet 27. desember 2009 Det er ikke i rødt og grønt lenger Var å så den i 3D i går, og det var litt ekkelt med en gang, men gjorde det til en fantastisk kinoopplevelse når jeg ble vandt til det. Brillene ser ut som solbriller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå