Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Er ferdig med å diskutere emnet. Syntes ikke jeg fikk så mye konstruktivt ut av det. Fortsatt god jul til alle.

Endret av GymJenta
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har ikke noe å si om hun er en 22 år gammal alene mor med 50 cm midjemål og giga silikonpupper, eller et gammalt fettberg på 30. Når kjæresten min annonserer at han skal gifte seg, så har ikke det vraket noe med å komme og legge seg etter ham. Slike vesner eier tydelig ingen selvrespekt.

Skrevet (endret)

:-D

Endret av GymJenta
Skrevet

Forresten, neste gang du treffer på henne, og det ser ut som hun har tenkt å legge an på kjæresten din igjen. Gå bort til henne, se henne inn i øynene, helt rolig! Og spør "hva er det egentlig du driver med? Har du ikke fått med deg at jeg og han skal gifte oss, han er ikke interessert i deg uansett hvor mye du byr deg frem. Må være trist å være så usikker og liten som det du er." Eller noe slikt. Det har jeg gjort, fungerer så mye bedre enn å hisse seg opp og begynne å krangle, det liker de, men kom med sannheten så skal du se hvor små og ynkelige de blir ;)

Skrevet
Det har ikke noe å si om hun er en 22 år gammal alene mor med 50 cm midjemål og giga silikonpupper, eller et gammalt fettberg på 30. Når kjæresten min annonserer at han skal gifte seg, så har ikke det vraket noe med å komme og legge seg etter ham. Slike vesner eier tydelig ingen selvrespekt.

"Gammalt fettberg på 30", faktisk.. Frekk er du! :ler:

Men jeg er helt enig med deg; man skal for pokker ikke legge seg etter andres menn! Det er lavmål. :sinna:

Skrevet

Legg av. Det spiller INGEN rolle hva andre damer gjør så lenge HAN holder seg på matta.

Hun er singel, hvorfor skulle hun ikke prøve seg? Hun fikk ikke respons, så hvorfor hisser du deg opp?

Skrevet (endret)

Endret av GymJenta
Skrevet
"Gammalt fettberg på 30", faktisk.. Frekk er du! :ler:

Men jeg er helt enig med deg; man skal for pokker ikke legge seg etter andres menn! Det er lavmål. :sinna:

Ah, gjett om DEN kom feil ut :ler:

Nei, seriøst, mente sann 30 åring som oppfører seg som en desperat 50 åring på vei alene i pensjontilværelsen, har sluttet å ivareta seg selv, og det meste.. Om det hjelper er jeg selv 27 og snart 30, men ikke desp og ødelagt *rororororo* :ler:

Skrevet
Legg av. Det spiller INGEN rolle hva andre damer gjør så lenge HAN holder seg på matta.

Hun er singel, hvorfor skulle hun ikke prøve seg? Hun fikk ikke respons, så hvorfor hisser du deg opp?

Hun skal ikke prøve seg fordi de nettopp har anonsert at de skal gifte seg, han er opptatt, sammen med ei annen jente, elsker ei annen jente. Hvorfor skal hun prøve å stikke klørne i ham? Slikt er bare lavmål.

Skrevet

Slike damer er teite uansett om de er alenemødre eller ikke, det har i grunnen ingenting med saken å gjøre og det er idiotisk å dra det inn i diskusjonen....

Skrevet (endret)

Endret av GymJenta
Skrevet

Er mannen din så ille at man må være desprat for å flørte med han? Og hva har det med saken at hun er alenemor - forklar? Hender at damer prøver seg på min kjære også, men det klarer han helt fint å håndtere selv - og jeg tar det bare som et pluss at jeg har en mann som andre synes er attraktiv :) Kan du ikke se det positive i saken? Du synker dessverre fryktelig lavt når du hisser deg sånn opp og blander inn irrelavante ting som at hun er alenemor - sorry - kanskje han ikke burde gifte seg med deg om du er så sykelig sjalu ;)

Skrevet (endret)

Endret av GymJenta
Skrevet

Hahaha, det første som slår meg er at denne tøyta visste at du hadde kjæresten, hun har en unge fra før av med en mann som stakk fra henne. Hun la seg etter en mann som har en annen kvinne, og håpet han skulle dumpe deg til fordel for henne... OM han hadde dumpet deg til fordel for henne sann plutselig, hadde det gjort ham til en drittsekk, og han kunne glatt dumpet henne til fordel for en annen kvinne igjen, så den alenemora har tydeligvis IKKE lært å velge sine menn med omhu :ler:

Skrevet (endret)

Endret av GymJenta
Skrevet
Haha. Litt synd på henne da egentlig.

Ja, egentlig. Men enkelte er bare slik, en dag innser de det, de også. Jeg fallt for en type menn hele veien, ALDRI en opptatt mann, men utro menn, voldelige menn, reine rottereir av en mann. Så end ag våknet jeg for godt og tenkte "never more!" og gjett hva. I dag er jeg lykkelig forlovet med verdens snilleste gutt, og vi har det ærlig og oppriktig flott sammen! Håp for oss alle :)

Skrevet

Hum.... hvor står det at hun som er alenemor ble dumpet av faren til barnet? Synes folk er utrolig flinke til å komme med generaliseringer og fordommer mot alenemødre her. Det kunne like godt ha vært et barnløs dame som hadde prøvd seg - hadde det hatt noe å si? Hvorfor ikke også nevne hvilket politiske parti hun stemmer, hvor mange søsken hun har, om foreldrene hennes er skilte, om hun er for eller mot invandrin osv.... seriøst - hold dere til fakta!

Skrevet (endret)

Endret av GymJenta
Skrevet

TS - tenkt før du skriver... om denne damen hadde vært sort hadde du da skrevet overkriften "Desperate svartinger"? Til og med kronprinsen giftet seg med en alenemor, og jeg hadde ikke noe problem med å finne meg en kjekk og bra kjæreste da jeg var 23 og alenemor. Synes jo synd på deg - men ikke pga at en dame prøvde seg på din kjære - men fordi du ikke ser hvor dumt det blir å blande inn om vedkommende hara barn eller ikke. Får håpe du ikke blir alenemor om noen år og blir en desperat alenmor på langt over 23 ;)

Skrevet

Med en sånn innstilling får du ingen medlidenhet.

Ved at man er aleneforeldre så er man mer desperat og legger seg etter alt? Tror du er litt for kjapp med å generalisere her. Blir som å si at "typen var utro med en flyvertinne, så nå misliker jeg alle flyvertinner"...

Mener for øvrig at oppegående aleneforeldre er nødt til å være litt kravstore i å finne noen, da man ikke har bare seg selv å tenke på, og dermed legger lista høyere enn man kanskje ville gjort var man alene. Og single ungkarer/ungdamer har nok lettere for å falle inn i "desperasjonen", da man faktisk er helt alene. Men også kan lettere teste ut forhold, være ansvarsløs og hoppe i halmen hvis det frister der og da.

Og at barn er avskrekkende for mannfolk, det har jeg ikke sett noe av. Derimot luker man bort de useriøse, ansvarsløse idiotene, som forsåvidt er helt greit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...