Turteldur Skrevet 26. desember 2009 #1 Skrevet 26. desember 2009 Her hjemme hos oss begynner vi å bli litt lei av å sitte å se film dagene lang. Vi er rastløse! Bor i Trondheim, og vi trenger noe å gjøre.. Er det noen som har forslag til hva man kan finne på? (ingen barn å ta hensyn til her) takk
Kari-Kari Skrevet 26. desember 2009 #2 Skrevet 26. desember 2009 Dra på Kyvannet å gå på skøyter! Kjempe fin is!
Gjest Eurodice Skrevet 26. desember 2009 #3 Skrevet 26. desember 2009 Her hjemme hos oss begynner vi å bli litt lei av å sitte å se film dagene lang. Vi er rastløse! Bor i Trondheim, og vi trenger noe å gjøre.. Er det noen som har forslag til hva man kan finne på? (ingen barn å ta hensyn til her) takk Må man absolutt finne på noe hele tiden? Gå en tur, ta det som en meditasjon, la tankene fare og sinnet bli stille .
Gjest Gjest Skrevet 26. desember 2009 #5 Skrevet 26. desember 2009 Lek i snøen. Driv på med noe du synes er gøy, tegne, male, sy, strikke, hekle, spille pc spill, gå på ski/skøyter, gjør ting på pc'en som du synes er gøy, besøk noen, gå en tur, finn frem et akebrett og ak i vei, hold på med julegavene dine om du fikk noen som du kan gjøre noe med. Liker du å ta bilder? Så kan jo det være en ide, eller filme om du har filmkamera. Lag din egen lille film, som du viser til de du vil etterhvert. Ja, det er bare fantasien som setter grenser for hva man kan finne på. Jeg er slik at jeg alltid må ha noen å gjøre. Men planlegger sjelden hva jeg skal gjøre, men noe blir det jo alltid Håper du finner på noe. Dra på bowling, kino, kafe, restaurant eller ett eller annet slikt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå