Gå til innhold

Har du noen mål for 2010?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, har du noen mål for 2010? Trenger ikke nødvendigvis være de klassiske nyttårsforsettene, men hva som helst!

Mine mål er å få trent regelmessig, og ikke bare være periodevis flink, lage mer mat fra bunnen (mindre Toro :fnise: ), og holde en normal døgnrytme (ikke sitte oppe til 2-3-4...).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å starte med trening klarte jeg faktisk ei stund før jul, så det forsettet trenger jeg ikke!

Jeg skal derimot klare kravet for å komme inn på master i arkeologi her i Tromsø! Dvs. å få minst en B på bacheloroppgava. Selv om jeg generelt får gode karakterer har jeg en klump i halsen ovenfor akkurat dette kurset, og vil gjerne finne et perfekt tema jeg kan skrive überbra om!

Skrevet

Å sykle "Norge rundt" sammen med hunden min: Kysten fra Lindesnes til Nordkapp, og innlandet fra Nordkapp til Lindesnes. :)

Skrevet

stramme opp litt. gå masse turer når jeg får hund(det blir mere aktuelt til sommeren i og med små hunder må trenes opp)

Skrevet

Til våren skal jeg skrive bachelor oppgaven min og jeg håper å få skrevet en oppgave med et bra resultat. Bra karakter gjerne og.

Gjest Purple Haze
Skrevet

Mål er bedre enn forsetter, syns jeg :)

I 2010 har jeg som mål å gjøre en kjempegod innsats i den nye jobben min. Finne meg til rette i ny by sammen med ny samboer. Håper å få solgt leiligheten min etter hvert også.

Også har jeg som mål å være flink til å holde kontakt med familie og venner, selv om jeg flytter langt vekk.

Gjest Catwoman
Skrevet

Jeg blir mamma i juni - så fra da av har jeg som mål og være en god mamma :)

Og selvfølgelig komme kjapt tilbake til matchvekt, men i første omgang være mamma :)

Skrevet

Få bra karakterer og bli flink til å trene.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Skrev dette på engelsk, orker ikke oversette :)

Put my past behind, forgive, forget & move on, trust in myself, Love myself, & eliminate all negative people from my life.

be the best I can be, be happy, be good &kind, become who I am, look as good as I can, be healthy & stay a raw vegan, no drinking for a whole year.

Environmental friendly, find my purpose, plan my future, work hard &socialize with good people, stand up for my self, save money.

& not let sad life events affect me so much. Not get to emotionally attached to other people

Skrevet

Har som mål og bli flinkere med penger. Slik ståa er idag, går alt for mye i det "store hullet"

Dette er jo et mål som er veldig målbart, fordi jeg vil spare de pengene som før gikk i det hullet. Og da vil det jo vise godt igjen på sparekontoen min om jeg har nådd målet mitt :)

Skrevet

1. Være hyggelig å snill mot andre.

2. Sette pris på venner og familie.

3. Ikke baksnakke andre.

4. Se positivt på ting.

5. Gi et kompliment til noen hver dag.

6. Være mer sosial - i hverdagen og helgene.

7. Lese mer!

8. Spare penger.

9. Spise sunt og trene regelmessig.

10. Ta vare på meg selv og utseende. Det er lov til å unne seg noe ekstra enn gang i blant!

11. Bli kjent med nye mennesker.

12. Lytt til andre, vis forståelse og interesse.

13. Ikke være så pirkete og sær.

Og sist - nyt året! Mange forsetter å holde, men føler at alle er forhåndsvis greie. :)

Skrevet

jeg har flere mål for 2010.

1. Ha 110% fokus på barna (og kun barna) de uke jeg har dem.

2. Sette meg ned hver kveld og spise kvelds sammen med barna for

å snakkem om dagen som har gått.

3. Slutte å være så kravstor til dem. La dem være mer barn.

4. De ukene jeg ikke har barna skal trening stå i fokus.

5. Gå mye mer tur med hundene mine.

6. Finne ut om min samboer virkelig har en plass i min 5 års plan.

Skrevet

Jeg kan ikke sette dem i rekkefølge, fordi jeg mener alle de tingene jeg har listet opp, betyr like mye for meg!

. Ikke være deprimert mer.

. Holde karakterene og gjøre det bra på eksamen til våren.

. Være mer med kjæresten min

. Flytte ut.

. Få lærling plass i en rørlegger bedrift!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...