Gjest Gjest Skrevet 26. desember 2009 #1 Skrevet 26. desember 2009 Som sagt, skal innstalere nytt spill men første partison (C:) er full. Har 2 partisonjer, men den åpner kun i den partisjonen som er full. Dermed får jeg ikke innstalere spillet. Noen som kan hjelpe? Hvordan får jeg spillet til å legge seg på den partisjonen(D:)jeg selv vil? Takk for svar:)
Gjest Gjest Skrevet 26. desember 2009 #2 Skrevet 26. desember 2009 Som sagt, skal innstalere nytt spill men første partison (C:) er full. Har 2 partisonjer, men den åpner kun i den partisjonen som er full. Dermed får jeg ikke innstalere spillet. Noen som kan hjelpe? Hvordan får jeg spillet til å legge seg på den partisjonen(D:)jeg selv vil? Takk for svar:) Operativsystem er Vista...
Mir Skrevet 26. desember 2009 #3 Skrevet 26. desember 2009 Er ofte en funksjon at du kan velge "avansert installering" eller noe lignende , og da velge partisjon D istedet. Jeg har aldri sett ett spill jeg ikke kan gjøre dette på.
Gjest Gjest Skrevet 26. desember 2009 #4 Skrevet 26. desember 2009 Ser ikke ut til at jeg har den muligheten desverre. Noen andre råd?
Mir Skrevet 26. desember 2009 #5 Skrevet 26. desember 2009 Hvilket spill er det du prøver å installere ?
Zealuu Skrevet 27. desember 2009 #7 Skrevet 27. desember 2009 Greien med MW2 er at det automatisk går gjennom Steam, lik en del andre titler i den senere tid (TW:E, DoW2, etc.). Som med alle andre steam applications ender den alltid opp på den partisjonen hvor du installerte Steam, og Steams default path er C:\Programfiler\Steam. Hvis du installerte Steam nytt som en del av MW2-installasjonen, kan du fint avinstallere Steam og plassere det på den andre partisjonen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå