Gå til innhold

innstalere spill men full partison

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som sagt, skal innstalere nytt spill men første partison (C:) er full. Har 2 partisonjer, men den åpner kun i den partisjonen som er full. Dermed får jeg ikke innstalere spillet. Noen som kan hjelpe? Hvordan får jeg spillet til å legge seg på den partisjonen(D:)jeg selv vil?

Takk for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Som sagt, skal innstalere nytt spill men første partison (C:) er full. Har 2 partisonjer, men den åpner kun i den partisjonen som er full. Dermed får jeg ikke innstalere spillet. Noen som kan hjelpe? Hvordan får jeg spillet til å legge seg på den partisjonen(D:)jeg selv vil?

Takk for svar:)

Operativsystem er Vista...:)

Skrevet

Er ofte en funksjon at du kan velge "avansert installering" eller noe lignende , og da velge partisjon D istedet. Jeg har aldri sett ett spill jeg ikke kan gjøre dette på.

Skrevet

Ser ikke ut til at jeg har den muligheten desverre. Noen andre råd?

Skrevet

Hvilket spill er det du prøver å installere ?

Skrevet

Greien med MW2 er at det automatisk går gjennom Steam, lik en del andre titler i den senere tid (TW:E, DoW2, etc.). Som med alle andre steam applications ender den alltid opp på den partisjonen hvor du installerte Steam, og Steams default path er C:\Programfiler\Steam.

Hvis du installerte Steam nytt som en del av MW2-installasjonen, kan du fint avinstallere Steam og plassere det på den andre partisjonen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...