Gjest Gjest Skrevet 26. desember 2009 #1 Skrevet 26. desember 2009 I år har jeg vært bestemor i 5 år til en vidunderlig liten veslevoksen kar. Nå har jeg tre julepesanger fra årene som bare flyr avstad. i år hadde han laget en rød garnball med plastøyne og ispinner til ski og malt på en gulvflis. Jeg blir så usannsynlig glad og rørt over disse gavene. I fjor fikk ejg et bilde han hadde malt og den 1. julepresangen jeg fikk av han var et julelys av bivoksplater... alt laget i barnehagen. Neste år har jeg to som kommer til å lage de aller mest dyrebare gavene som finnes og gleder meg over det.
Anglofil Skrevet 26. desember 2009 #2 Skrevet 26. desember 2009 Så koselig! Kjenner jeg blir litt misunnelig, det virker så flott. Gleder meg til jeg selv blir mor eller bestemor en gang. Mvh Yvonne
Canine Skrevet 26. desember 2009 #3 Skrevet 26. desember 2009 I år har jeg vært bestemor i 5 år til en vidunderlig liten veslevoksen kar. Nå har jeg tre julepesanger fra årene som bare flyr avstad. i år hadde han laget en rød garnball med plastøyne og ispinner til ski og malt på en gulvflis. Jeg blir så usannsynlig glad og rørt over disse gavene. I fjor fikk ejg et bilde han hadde malt og den 1. julepresangen jeg fikk av han var et julelys av bivoksplater... alt laget i barnehagen. Neste år har jeg to som kommer til å lage de aller mest dyrebare gavene som finnes og gleder meg over det. Koselig innlegg å lese blandt alle andre innlegg som handler om kjøpehysteri og andre smålige ting nå rundt jul. Kudos til deg
MarianneE Skrevet 26. desember 2009 #4 Skrevet 26. desember 2009 Fineste gaven jeg fikk var håndavtrykk min datter hadde laget i banehagen.
Chihiro Skrevet 26. desember 2009 #5 Skrevet 26. desember 2009 Og jeg måtte felle en tåre da jeg og mannen pakket ut hver vår dompap av tovet ull, og lykt laget av syltetøyglass rullet i lim og glitter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå